Jump to content
Kim Andersen

Jeg skal bruge en havefræser

Recommended Posts

Øv, det med at leje havde jeg også tænkt mig. Hvis du finder en anden løsning, så sig til. Jeg overvejer at købe en selv i stedet, men det synes tåbeligt at betale 2-3000 for noget man bruger 4-5 timer hvert forår, og som ellers bare skal stå og fylde op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øv, det med at leje havde jeg også tænkt mig. Hvis du finder en anden løsning, så sig til. Jeg overvejer at købe en selv i stedet, men det synes tåbeligt at betale 2-3000 for noget man bruger 4-5 timer hvert forår, og som ellers bare skal stå og fylde op.
Hvad er det man fræser hvert forår? Bare sådan af ren nysgerrighed?`

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evt. kan i jo leje en havefræser i Danmark, hos SILVAN i Tårnby eksempelvis hvor den koster 350-400 kr/døgn at leje. SILVAN Tårnby Kirstinehøj 64 2770 Kastrup Tlf. 3246 810

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan også lejes på denne side (bauhaus svogertorp f.eks.) men som Kim skriver så er de booked de næste par uger. Og mon ikke den danske side oplever tilsvarende interesse lige nu? Jeg fræser nogle større bede, jeg har 1-årige planter og køkkenhave i. 100 gange nemmere end at grave dem igennem :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har en du gerne må låne for en kasse øl - et selvkørende bæst' date=' som nok skal op på en trailer. Afhentes ved Vellinge[/quote'] Tak for tilbuddet, det er en meget moderat og tilgængelig pris :th2: Jeg har så lige en udfording med at få noget trailer arrangeret (har end ikke krog på nogle af bilerne :surprise:), men jeg vil se, hvad jeg kan finde ud af. Du får en PM lige plusli' *hvis altså tilbuddet ikke kun var til Kim ;)*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Statoil i Svedala har en man kan leje - som oftest er ventetiden mellem 1 time til 2 dage.... Den kan være i bagagerummet i en Mini, hvis sædet lægges ned, så det..... TNI
Underlige ting de har derover. :) Godt jeg kune kommer på okQ8 i svedala hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har en du gerne må låne for en kasse øl - et selvkørende bæst' date=' som nok skal op på en trailer. Afhentes ved Vellinge[/quote'] Skylder dig et svar på dit udmærkede tilbud. :th2: I stedet for at købe/leje bil med krog og släp, så købte jeg denne add-on til min multimaskine (http://www.lytek.dk/shop/stihl-kultivator-tilbehoer-1161p.html ), og i sidste weekend fik jeg testkørt den grundigt. :cool: Det fungerer fint, selvom man skal lægge lidt kræfter i, og den kun går 10-15cm ned, så man skal flytte jord, hvis man vil løsne dybt. Kort sagt, jeg fik en let løsning :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skylder dig et svar på dit udmærkede tilbud. :th2: I stedet for at købe/leje bil med krog og släp, så købte jeg denne add-on til min multimaskine (http://www.lytek.dk/shop/stihl-kultivator-tilbehoer-1161p.html ), og i sidste weekend fik jeg testkørt den grundigt. :cool: Det fungerer fint, selvom man skal lægge lidt kræfter i, og den kun går 10-15cm ned, så man skal flytte jord, hvis man vil løsne dybt. Kort sagt, jeg fik en let løsning :love2:
Den er jo cool - men en svækling sammenlignet med mit monster: :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites