Jump to content
Jabbekot

Tennis-makker søges

Recommended Posts

Hej derude.. Sommeren står for døren og jeg søger derfor en tennismakker. Jeg bor i Oxie, men overvejer at melde mig ind i Svedala tennisklub.. Har du lyst til at spille.. Niveauet er vel let-øvet.. Jeg har spillet en del for mange år siden, men er lidt rusten nu :rolleye: Send gerne en PM, hvis du er interesseet. Jeg forestiller mig en gang om ugen eller lignende.. Hej så længe...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det kniber med at finde en fast makker, vil jeg gerne spille nogle gange med dig. Hvis man kan have gæster spillere med i den Tennis Klub, betaler naturligvis gerne for det. Jeg kan desværre nok ikke spille fast en dag om ugen. Jeg spillede en hel del tennis da jeg var noget yngre(15-20 år), men har stort set ikke spillet siden, er blevet 32 nu:rolleyes: Men vi kan jo se om det passer nogenlunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder godt! Ellers kan vi spille på den tennisbane vi har her i Andelsforeningen. Det er godt nok asfalt, men vi kan låne net og det er helt gratis. Jeg har ketcher du kan låne.. Og bolde selvfølgelig... Hvor bor du henne af?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites