Laugaard 10 Anmeld indhold Skrevet April 8, 2009 Hej! Har gået i svensk mødregruppe, men der har ikke været det store sammenhold :( og vi mødes sidste gang til maj og vil derfor gerne i kontakt med andre, som gerne vil mødes så vores små guldklumper kan få lov at lege hygge sig. :) Min egen søn er 9 mdr og det må gerne være børn i nogenlunde samme aldersklasse. Med venlig hilsen Laugaard Bunkeflostrand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 har du prövet de öppna förskolor? De ligger lidt rundt omkring og er et sted man kan komme med börnene fra de er helt små :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mingstar 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Hej Jeg har også en søn på 9 mdr, så jeg kunne da godt være interesseret i at mødes. Mvh Joan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Laugaard 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2009 Hej Joan! Det kunne da være super hyggeligt! Er der nogle dage der er bedre for dig end andre? Med Venlig Hilsen Laugaard Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2009 har du prövet de öppna förskolor? De ligger lidt rundt omkring og er et sted man kan komme med börnene fra de er helt små :) Hvordan fungerer de?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
milla 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2009 Hej Joan! Det kunne da være super hyggeligt! Er der nogle dage der er bedre for dig end andre? Med Venlig Hilsen Laugaard Hej Jeg har en datter på 8 1/2 måned og er også interesseret, hvis i vil ha os med :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2009 Hvordan fungerer de??[/quote Se mer här : http://www.forskolaskolamotesplatsenmalmo.se/Hindby/Oppna%20fskl.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites