Jump to content
Miriam

Tips til forsikringer

Recommended Posts

Jeg kan huske at "vi" før i tiden fik gode priser af en inde hos Salus, og mange valgte dem. Jeg har nu talt med en derinde igen, som slog alle de priser jeg havde hos Vestas inden, som har vundet hver gang der er en der har ringet og forsøgt sig. Og med samme eller bedre dækning. Så jeg ville da lige reklamere lidt for dem. Det som gør det til en virkelig god deal for mig, er at så længe man har låsebolte på fælgene så dækker de den fulde værdi og så dækker de bane kørsel som nogle af de få, hvis ikke de eneste. Så længe der ikke er tidstagning. Og så får man samme rabat så længe man har villa, uanset om ens biler stå i garage eller bare på ens grund. Der ved jeg at vestas har forskel. Jeg fik et direkte nr til ham, uden om køen. Men vil ikke smide det på offentligt forum. Hvis du vil have checket dine priser med ham, så smid en PM Og NEJ jeg får intet for det :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor store var dine besparelser? Jeg er 2 gange blevet ringet op af forskellige forsikringsselskaber, som mente de kunne tilbyde billigere bilforsikringer. Begge gange har det dog vist sig at de var meget langt fra... Men smid gerne hans nr, det er jo da værd at checke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor store var dine besparelser? Jeg er 2 gange blevet ringet op af forskellige forsikringsselskaber, som mente de kunne tilbyde billigere bilforsikringer. Begge gange har det dog vist sig at de var meget langt fra... Men smid gerne hans nr, det er jo da værd at checke.
Ja det hat været det samme for mig værd gang. Men her der hakkede han 5kg af det samlede på 3 biler + hus :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites