Christiansenn2 11 Anmeld indhold Skrevet April 6, 2009 Hejsa, Jeg har nogle spørgsmål vedr. flytning, som jeg håber at få hjælp til :) Jeg er 27 år og er selvstændig har et ApS IT firma på Amager, hvor jeg har kunder i Danmark, Sverige og Holland. Min kæreste på 26 arbejder i Nordea Ballerup og har en pæn måneds løn. Hvor kan vi søge leje lejlighed i Annestad altså lige på den anden side af broen? Leasing af bil? Er det billigst at lease en bil? Hvor meget vil det koste min kæreste at lease en bil hun skal køre til Ballerup hver dag? Fradrag af broafgift? Hvor meget koster broen hver dag? Min kæreste skal til Ballerup og jeg skal til Amagerbrogade cirka. Kan man stemme i Danmark? Hvad koster tog til Københavns hovedbanegård retur hvis man tager en bytur? Hvordan er det med læge? Skal man have en ny i Sverige? Hvordan er det med tandlæge? Har folk stadig lyst til at besøge en i Sverige? mvh Victor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2009 Prøv ar søge lidt i Fora, der står rigtig rigtig menget om at flytte,, Og den med tog. det må du kunne finde her www.dsb.dk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2009 Mange spørgsmål, som du kan finde svar på ved at søge herinde.. Du får lidt begynderhjælp: Leasing af bil? Er det billigst at lease en bil? Hvor meget vil det koste min kæreste at lease en bil hun skal køre til Ballerup hver dag? - Køb en bil. Det er billigere! Fradrag af broafgift? - 50,- hver vej. Men mindre efter skat osv. Søg herinde. Hvor meget koster broen hver dag? - Det kommer an på hvor mange gange du kører over om måneden og i hvor mange biler pr. dag. Søg herinde eller gå ind på oersundsbron.com Min kæreste skal til Ballerup og jeg skal til Amagerbrogade cirka. Kan man stemme i Danmark? - Nej Hvad koster tog til Københavns hovedbanegård retur hvis man tager en bytur? - kig på dsb.dk eller skanetrafiken.se Hvordan er det med læge? Skal man have en ny i Sverige? - Du kan beholde din læge i DK, forudsat at du stadig arbejder og betaler din atp/arb.mark.bidrag (kan ikke huske hvilken) i DK, for så har du ret til at benytte det danske sundhedssystem. Omvendt har du ret til at bruge det svenske system, fordi du bor her. Så det er op til dig selv. Hvordan er det med tandlæge? - Ja, der er også tandlæger i SE. Har folk stadig lyst til at besøge en i Sverige? - Det kommer an på om dine venner gider køre herover. Held og lykke - brug søgefunktionen eller lur lidt rundt herinde et stykke tid. Så finder du svar på meget! Velkommen til. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christiansenn2 11 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2009 Hi, Jeg kan ikke finde listen af lejligheder i Annested har været inde på www.annested.nu men den er gammel og outdated site? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2009 Hi, Jeg kan ikke finde listen af lejligheder i Annested har været inde på www.annested.nu men den er gammel og outdated site?http://openhouse.se/?id=178 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2009 Hi, Jeg kan ikke finde listen af lejligheder i Annested har været inde på www.annested.nu men den er gammel og outdated site? http://boliga.se/ der kan du finde alt til salg inkluderet Annestad - og der er nok at vælge imellem :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2009 http://boliga.se/ der kan du finde alt til salg inkluderet Annestad - og der er nok at vælge imellem :th2: boliga er såmænd rigtig fint - men det er ikke alt hvad der er til salg der dukker op. Der er hemnet.se noget mere effektivt. Og så tror jeg at Victor skrev at han var ude efter en leje bolig. @victor, ring til kansilhuset eller openhouse - jeg tror de er ret sløve til at holde deres websider opdateret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Griff 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 Hey.. min homie har en fed lejlighed i bunkeflo strand. Tæt på den første afkørsel når man kommer fra dk hvis du ik lige vidste hvor det hva.. Jeg er temmelig sikker på af den stadig lejes ud!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 Så er det bare ud og lede Ja, så er det jo bare at tage förste afkörsel og så spörge sig frem Hey.. min homie har en fed lejlighed i bunkeflo strand. Tæt på den første afkørsel når man kommer fra dk hvis du ik lige vidste hvor det hva.. Jeg er temmelig sikker på af den stadig lejes ud!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites