Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2009 Nå ja jeg var der jo ved et tilfælde sku bare lige ta billeder, men var skide træt og sulten så smuttede hurtigt igen, men lidt varmere så kunne vi nok også finde på at skubbe bilerne op ad bakken, kan næsten ikke betale sig at starte dem for det stykke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2009 Er det kun for tyske biler Eller må man gerne møde op i sin honda inkl sin søn på bagsædet ( dog i tysk römer barnestol ) ? Jeg kom ikke nissan kassevogn :) Du skulle se alle de der porsher og mercendes og opel'er osv, De fik baghjul.. Sådan husker jeg det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2009 Jeg kom ikke nissan kassevogn :) Du skulle se alle de der porsher og mercendes og opel'er osv, De fik baghjul.. Sådan husker jeg det Var det det gamle baghjul du havde liggende bagi i kassevognen du hentyder til? Jeg lagde da ikke mærke til at det trillede ud da du kørte.. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 Sparke dæk Nu er det jo ved at være længe siden sidst. Hvad siger I til en dag i næste uge, hvis vejret holder tørt? Så'n ved en fyraftenstid; f.eks. 17.30 v/Lernacken? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 Kunne da være hygsomt. Ellers hva' siger folk til at prøve at samles over en grill et sted? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Kunne da være hygsomt. Ellers hva' siger folk til at prøve at samles over en grill et sted? Skal da være noget af en stor grill så:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Meh, er billøs hele næste uge - men man kunne pumpe cyklen og få lidt frisk luft jo. Det er trods alt ferie :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2009 Nu er det jo ved at være længe siden sidst. Hvad siger I til en dag i næste uge' date=' hvis vejret holder tørt? Så'n ved en fyraftenstid; f.eks. 17.30 v/Lernacken?[/quote'] Blev det ikke til noget? Var lige fra nogle dage (formel 1 ), men troede det skulle være i denne uge? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Blev det ikke til noget? Var lige fra nogle dage (formel 1 ), men troede det skulle være i denne uge? njoh, men interessen har været minimal, så indtil videre tror jeg, vi lader den svæve lidt. så må vi se, om folk er friske om nogle ugers tid i stedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Ahh der skal vel bare lidt sol på drengen - har endelig fået bil igen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Ahh der skal vel bare lidt sol på drengen - har endelig fået bil igen :D ja, tillykke med den forresten. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 ja' date=' tillykke med den forresten. :th2:[/quote'] Jow tak :-) - den er alt for nice hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2011 Er det for koldt til et lille sparke dæk og mac d burger som sidst. De lover sol mellem 12-15 i morgen søndag :) meld ud og det kunne være noget eller vi skal vente Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2011 Jeg skal i swingerklub hele dagen med arbejdet....skal teste et par actioncams i mørke omgivelser....:D Det gas.....det er ikke med arbejdet Men jeg er i dk til engang efter middag. Så kan vi jol ige snakke sammen om der er stemning for det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2011 De lover sol mellem 12-15 i morgen søndag :)smhi.se -> Malmö -> Söndag: Blåsigt Molntäcket spricker upp men det blir blåsigt med en västlig vind med mycket hårda vindbyar. Vinden avtar till natten och temperaturen sjunker till ca 0 grader eller i inlandet någon minusgrad. I morgon molnigt och 2-6 grader. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2011 Men SHMI siger også - der ser det ret fint ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2011 Men SHMI siger også - der ser det ret fint ud :)Undrede mig bare over hvilken måned Martin havde tjekket vejrudsigten for *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2011 så på denne her http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?city=2692969&cc=SE men nu er der kommet en sky på solen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2011 så på denne her http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?city=2692969&cc=SE men nu er der kommet en sky på solen :)Angivelserne oppe i toppen er tidspunkt på dagen - ikke temperaturer ;) EDIT: *argh*...jeg har sgu da læst dit oprindelige indlæg som "12-15 GRADER"...ikke tidspunkt. Beklager. (Så meget for at drille...*g*) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2011 Angivelserne oppe i toppen er tidspunkt på dagen - ikke temperaturer ;) EDIT: *argh*...jeg har sgu da læst dit oprindelige indlæg som "12-15 GRADER"...ikke tidspunkt. Beklager. (Så meget for at drille...*g*) hehe bare oki :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2011 Man må bare elske sverige http://www.huddungeracing.se/2011/allmant/isaka-pa-raksjon-lordag-5-februari Det ska bli dunderkul! :-) 4. isåk i år jeg bliver inviteret til :th2: bare trist det er på den nordlige side af Stockholm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2011 Tror sgu der er en årsag til at det er deroppe det foregår :D Men gad det godt....200 og sidelæns...........kunne være spas! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2011 Billede fra gårdsdagen :-) http://www.garaget.org/?car=208097ℑ=2202830 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2011 Brian synes godt om dette :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites