Jump to content
Rikke Rost

Skulle vi ikke lige skyde træf sæsonen igang i dag???

Recommended Posts

Er det kun for tyske biler :rolleyes: Eller må man gerne møde op i sin honda inkl sin søn på bagsædet ( dog i tysk römer barnestol ) :cool: ?
Jeg kom ikke nissan kassevogn :) Du skulle se alle de der porsher og mercendes og opel'er osv, De fik baghjul.. Sådan husker jeg det :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kom ikke nissan kassevogn :) Du skulle se alle de der porsher og mercendes og opel'er osv, De fik baghjul.. Sådan husker jeg det :rolleyes:
Var det det gamle baghjul du havde liggende bagi i kassevognen du hentyder til? Jeg lagde da ikke mærke til at det trillede ud da du kørte.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er det jo ved at være længe siden sidst. Hvad siger I til en dag i næste uge' date=' hvis vejret holder tørt? Så'n ved en fyraftenstid; f.eks. 17.30 v/Lernacken?[/quote'] Blev det ikke til noget? Var lige fra nogle dage (formel 1 :love:), men troede det skulle være i denne uge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blev det ikke til noget? Var lige fra nogle dage (formel 1 :love:), men troede det skulle være i denne uge?
njoh, men interessen har været minimal, så indtil videre tror jeg, vi lader den svæve lidt. så må vi se, om folk er friske om nogle ugers tid i stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De lover sol mellem 12-15 i morgen søndag :)
smhi.se -> Malmö -> Söndag: Blåsigt Molntäcket spricker upp men det blir blåsigt med en västlig vind med mycket hårda vindbyar. Vinden avtar till natten och temperaturen sjunker till ca 0 grader eller i inlandet någon minusgrad. I morgon molnigt och 2-6 grader.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
så på denne her http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?city=2692969&cc=SE men nu er der kommet en sky på solen :)
Angivelserne oppe i toppen er tidspunkt på dagen - ikke temperaturer ;) EDIT: *argh*...jeg har sgu da læst dit oprindelige indlæg som "12-15 GRADER"...ikke tidspunkt. Beklager. (Så meget for at drille...*g*)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angivelserne oppe i toppen er tidspunkt på dagen - ikke temperaturer ;) EDIT: *argh*...jeg har sgu da læst dit oprindelige indlæg som "12-15 GRADER"...ikke tidspunkt. Beklager. (Så meget for at drille...*g*)
hehe bare oki :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites