Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet April 2, 2009 Sådan i det lækre forårsvejr??? Luftkastellet kl 17-18 stykker??? Nogle friske ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Jeg er frisk, hvis der kommer en håndfuld eller flere. Jeg kører fra Frederiksberg cirka kl. 17.00, så lad os da bare sige 17.30. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Betjenten: Kører de ikke lidt stærkt Hr. Dannemare... Frederik: Nææææ, jeg flyver bare lavt.......... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Tja det kunne da nok være meget hyggeligt... Brian du kan vel lige smide en sms eller et opkald i mit retning hvis det bliver til noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Betjenten: Kører de ikke lidt stærkt Hr. Dannemare... Frederik: Nææææ, jeg flyver bare lavt.......... :D nåh jaja - så lad os sige 17.45. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Pokkers - kan ikke i aften :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scopex 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Hvad er adressen? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Ude ved luftkastellet til venstre for broen, når du kommer fra .dk siden.... Utsiktsvägen tror jeg den hedder.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Utsiktsvägen 10 216 30 LIMHAMN [ATTACH]2840[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Jeg kommer hvis jeg kan få mokket ungerne ind bagi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Så siger vi 17.30.....:) Så kan Frede jo se om den lille kan klare det..... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Deal. 17.30 it is. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Husk at SMS'e Treenigheden ;) Jeg kører fra jobbet om et kvarter (skal dog også lige have tanket). Ses... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Nå men det var jo meget hyggeligt. :) Hr. Initiativtager så vi dog ikke så meget til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Ja, Michael tilfældigvis deroppe for at tage et par billeder af mine nye fælge :) Var da lige kørt med hvis jeg havde læst tråden... Men i kan da lige se et par af pletskudene :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Fede fælge Miriam :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Fede fælge Miriam :-) .....Tak :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2009 Havde du vente det? Havde du da ventet at se ham i virkeligen Findes han i virkeligheden:laugh: Nå men det var jo meget hyggeligt. :) Hr. Initiativtager så vi dog ikke så meget til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2009 Jeg fik lige en hasteopgave i .dk jeg ikke kunne udskyde..... Beklager. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2009 Er lige kommet ind ad døren....Så det må blive næste gang :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2009 Hvis det er på den måde, så vil jeg da også gerne en anden gang :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2009 Så må vi se om vejret holder, så vi/nogen kan gentage succes'en! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2009 Er det kun for tyske biler Eller må man gerne møde op i sin honda inkl sin søn på bagsædet ( dog i tysk römer barnestol ) ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2009 Det er for dem der gider.....og har mulighed. Det er samværet og hyggen ved det og ikke partout din bil der er afgørende :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2009 Jeg var også for sent ude igår, men vil rigtig gerne med en anden gang :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites