Jump to content
Carwash

Brev fra Dansk til Svensk, Hjælp

Recommended Posts

:eek:Hej alle jeg har et brev som er skrevet på dansk og jeg vil oversætte den til svensk. brevet er en invitation til en som skal søge visa på den svensk ambassade.. ja man kan også godt sende det på dansk, men jeg fik en mail fra ambassade at man SKAL skrive det på svensk.. nogen har tid og overskud til det?? giver gerne en go flaske rød vin eller en kasse af det grønne..... send mig en PM hvis du kan eller kender en der kan.... takkker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
men är det på 8 sidor eller så' date=' så....[/quote']Så er det vel bare 8 flasker god rødvin!? :th2: Jeg tilbød gerne min assistance - men så er jeg bange for din ven aldrig kom herop, Patrick. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis det handler om invitation til visum behøver du ikke selv formulere brevet, men kan blot udfylde en blanket, du finder på Migrationsverkets hjemmeside her http://www.migrationsverket.se/blanketter/bob/visum/blvisa_e_213031_sv.pdf
ja den har jeg udfyldt men jeg vil skrive et brev også bare for at beskrive lidt mere, og det plejer hjælpe med et brev hvor man går lidt i detaljer.. jeg har det på dansk og engelsk og en herfra har lovet at oversætte det til svensk ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites