Mortimer 11 Anmeld indhold Skrevet March 31, 2009 Mødestedet er: MacDonald's, Thomsonsväg ved siden af Preem, Malmö. Tidspunktet er kl 1730 med umiddelbar afgang derefter, så hvis du skal fedes op på maccen, så kom lidt før ;) Vi ses der :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 Ville høre om der var nogle der ville med ud og få kørt lidt nu vi er blevet velsignet med rigtigt forårsvejr (DMI siger over 10 grader og kun let vind) Mødestedet er: MacDonald's, Thomsonsväg ved siden af Preem, Malmö. Tidspunktet er kl 1730 med umiddelbar afgang derefter, så hvis du skal fedes op på maccen, så kom lidt før ;) Vi ses der :th2: Desværre... De næste 10 uger er jeg ikke hjemme.... (ja, det har jeg så heller været de seneste 5 uger) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
from dk-se 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2009 jeg er frisk hvor mange er ellers på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2009 Ser ud til det kun er dig og mig, nok ikke alle der kan klare at køre i disse polar grader :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
from dk-se 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2009 Tja det var sku da perfekt vejr til en god tur rundt i det skånske land... Men pas på hestene... Nu må vi bare samle nogle flere mc folk til næste tur. snakkes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2009 Det var en rigtig fed tur, og med perfekt afslutning nede på havnen, med en cola i hånden, mens solen gik ned over sundet. Men ja de heste var sq lidt sarte, 30 km/t og motor i tomgang, og alligevel gik de amok. Hvad kan man kalde tempoet ? moderat ? :D Håber ligeledes at se nogle flere til næste onsdag (såfremt vejret er til det:th2:) Tja det var sku da perfekt vejr til en god tur rundt i det skånske land... Men pas på hestene... Nu må vi bare samle nogle flere mc folk til næste tur. snakkes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2009 Hvad kan man kalde tempoet ? moderat ? :D Håber ligeledes at se nogle flere til næste onsdag (såfremt vejret er til det:th2:) Kan du ikke ændre overskriften til "Onsdags-turen 2009" Den har vi vist haft de andre år og så behøver vi ikke en ny tråd hver uge... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2009 Flygrakkeren Kör forsiktigt når det bliver tid til flygrakkeren. Selv er vi mange der bor på ruten, dels er der mange ulykker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2009 Kör forsiktigt når det bliver tid til flygrakkeren. Selv er vi mange der bor på ruten' date=' dels er der mange ulykker.[/quote'] Hvilken rute bor du på ? Jeg kender vel 25 forskellige måder at komme til flygrakan.... Men, skal da nok køre forsigtigt... Når der skal gives gas er jeg på bane. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Hvad siger folket til en tur på onsdag d. 15/7 ? Skal have luftet min nye cykel, og så kan det jo lige så godt ske sammen med par andre :) Samme mødeinfo som i 1. post, medmindre folk har bedre idéer ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Skal have luftet min nye cykel, og så kan det jo lige så godt ske sammen med par andre :) Hvad er nu det ?? Forhåbentlig en anden Triumph ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
from dk-se 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Var godt nok ikke sikker på om det var din der var lidt medtaget..... Skete der noget med dig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Hvad er nu det ?? Forhåbentlig en anden Triumph ? -Nu med en blå 2008 Triumph Daytona 675 til legetøj Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Jeg har en sort 675'er til at lege med... Rigtig lege, altså baneracer -Nu med en blå 2008 Triumph Daytona 675 til legetøj Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 from dk-se: Nej nej, jeg har det fint, kun mit ego der led skade McManden: Når jeg engang finder en der kan hjælpe mig med at justere affjedringen på min til mig, og får monteret lidt beskyttelse, så skal jeg også et smut på bane med min :th2: Og selvfølgelig blev det en Triumph til! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 McManden: Når jeg engang finder en der kan hjælpe mig med at justere affjedringen på min til mig, og får monteret lidt beskyttelse, så skal jeg også et smut på bane med min :th2: Og selvfølgelig blev det en Triumph til! :D Ja tak... Du snakker med en anglofil... Selvfølgelig skal det være Triumph. Jeg har lige købt dette: https://www.harris-performance.com/cgi-bin/sh000002.pl?REFPAGE=https%3a%2f%2fwww%2eharris%2dperformance%2ecom%2fwebsite%2facatalog%2findex%2ehtml&WD=675&PN=Triumph_Engine_Covers%2ehtml%23aGB_2dEC_2dD675_2dSET#aGB_2dEC_2dD675_2dSET super hurtig levering... Det er dette du skal bruge. Hvad er der galt med affjedringen og hvordan vil du ha' den sat ? Tørvejr eller regnvejr ? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2009 Har faktisk beskyttelsen liggende, fik det jo indkøbt til street triplen, nåede bare aldrig at montere det Og affjedringen skal bare justeres til min vægt og hurtig landevejskørsel på mest tør vej, men det er en ren jungle når man kommer fra en cykel uden nogle justeringsmuligheder. Har også bestilt en speed triple gasrulle, er ved at få spat af man skal tage flere greb hvergang man vil op i fart. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2009 Var der så nogle der ville dukke op? Ellers tager jeg bare en tur for mig selv :) Skal dog lige siges at hvis det begynder at regne så er det aflyst, det gider jeg ikke :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2009 Var der så nogle der ville dukke op? Ellers tager jeg bare en tur for mig selv :) Skal dog lige siges at hvis det begynder at regne så er det aflyst, det gider jeg ikke :D Evt. duk op her, plejer at være nogle rimelige fede ture de kører. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=209493 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2009 Evt. duk op her, plejer at være nogle rimelige fede ture de kører. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=209493 Yes, kan kun være enig...selvom det er noget tid siden jeg har været med (læs:2004) ... Der køres i 3 grupper og hvis du ikke har været med før, så lad være med at vælge den hurtigste gruppe :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2009 Vi var ca. en 50-60 stykker afsted i dag i 3 timer. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=209493 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2009 Vi var ca. en 50-60 stykker afsted i dag i 3 timer. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=209493 Hvorfor sagde du ikke at du ville med ? De har flere gange haft fat i mig for at køre med.... Men, jeg gider ikke alene, så fed er flygrakan heller ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites