Jump to content
Mortimer

MC fællesture på onsdage - 2009

Recommended Posts

Ville høre om der var nogle der ville med ud og få kørt lidt nu vi er blevet velsignet med rigtigt forårsvejr (DMI siger over 10 grader og kun let vind) Mødestedet er: MacDonald's, Thomsonsväg ved siden af Preem, Malmö. Tidspunktet er kl 1730 med umiddelbar afgang derefter, så hvis du skal fedes op på maccen, så kom lidt før ;) Vi ses der :th2:
Desværre... De næste 10 uger er jeg ikke hjemme.... (ja, det har jeg så heller været de seneste 5 uger)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en rigtig fed tur, og med perfekt afslutning nede på havnen, med en cola i hånden, mens solen gik ned over sundet. Men ja de heste var sq lidt sarte, 30 km/t og motor i tomgang, og alligevel gik de amok. Hvad kan man kalde tempoet ? moderat ? :D Håber ligeledes at se nogle flere til næste onsdag (såfremt vejret er til det:th2:)

Tja det var sku da perfekt vejr til en god tur rundt i det skånske land... Men pas på hestene...:mad: Nu må vi bare samle nogle flere mc folk til næste tur. snakkes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad kan man kalde tempoet ? moderat ? :D Håber ligeledes at se nogle flere til næste onsdag (såfremt vejret er til det:th2:)
Kan du ikke ændre overskriften til "Onsdags-turen 2009" Den har vi vist haft de andre år og så behøver vi ikke en ny tråd hver uge...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kör forsiktigt når det bliver tid til flygrakkeren. Selv er vi mange der bor på ruten' date=' dels er der mange ulykker.[/quote'] Hvilken rute bor du på ? Jeg kender vel 25 forskellige måder at komme til flygrakan.... Men, skal da nok køre forsigtigt... Når der skal gives gas er jeg på bane.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

from dk-se: Nej nej, jeg har det fint, kun mit ego der led skade :flov: McManden: Når jeg engang finder en der kan hjælpe mig med at justere affjedringen på min til mig, og får monteret lidt beskyttelse, så skal jeg også et smut på bane med min :th2: Og selvfølgelig blev det en Triumph til! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
McManden: Når jeg engang finder en der kan hjælpe mig med at justere affjedringen på min til mig, og får monteret lidt beskyttelse, så skal jeg også et smut på bane med min :th2: Og selvfølgelig blev det en Triumph til! :D
Ja tak... Du snakker med en anglofil... Selvfølgelig skal det være Triumph. Jeg har lige købt dette: https://www.harris-performance.com/cgi-bin/sh000002.pl?REFPAGE=https%3a%2f%2fwww%2eharris%2dperformance%2ecom%2fwebsite%2facatalog%2findex%2ehtml&WD=675&PN=Triumph_Engine_Covers%2ehtml%23aGB_2dEC_2dD675_2dSET#aGB_2dEC_2dD675_2dSET super hurtig levering... Det er dette du skal bruge. Hvad er der galt med affjedringen og hvordan vil du ha' den sat ? Tørvejr eller regnvejr ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har faktisk beskyttelsen liggende, fik det jo indkøbt til street triplen, nåede bare aldrig at montere det :rolleye: Og affjedringen skal bare justeres til min vægt og hurtig landevejskørsel på mest tør vej, men det er en ren jungle når man kommer fra en cykel uden nogle justeringsmuligheder. Har også bestilt en speed triple gasrulle, er ved at få spat af man skal tage flere greb hvergang man vil op i fart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evt. duk op her, plejer at være nogle rimelige fede ture de kører. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=209493
Yes, kan kun være enig...selvom det er noget tid siden jeg har været med (læs:2004) ... Der køres i 3 grupper og hvis du ikke har været med før, så lad være med at vælge den hurtigste gruppe :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites