Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2009 Insplanet kunne hverken matche min mc. eller bilforsikringer! Ved ikke hvorfor nogen syntes at de er så gode. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2009 Jeg var åbenbart også i de sidste 5%. Insplanet dobbelt op i forhold til Atava same, bare i forhold til vesta/nordea. synes ikke insplanet er specielt gode. men ok, det er da et sted at starte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2009 Börneforsikring Husk at läs det med småt i börneforsikringen, kender ikke länsforsikring, men Folksam er lig nul Jeg har os valgt Länsförsäkringer frem for IF.. Det er for dyrt.. Jeg har fået et tilbud kasko ansvar ( Helforsikring) ca 8000 svenske om året for min Mercedes E 200 Er det en okay pris ? Skal lige sige jeg os har hjemforsikring og snart børneforsikring der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2010 Ved godt det er en gammel tråd denne her.. Men der er vel stadig nogen der kan svare på mine spørgsmål.. Så vidt jeg har læst i diverse tråde efterhånden, så har man hos folksam 1 års opsigelsestid, medmindre andet er skrevet i ens aftale, korrekt? Det er nemlig også hvad jeg kan finde på deres hjemmeside.. Hvad så hvis der sker ejerbytte? Når jeg sender den gule blanket til transportstyrrelsen på vores bil, som er solgt, burde alt så ikke forgå af sig selv?? Også penge retur fra forsikring - på trods af opsigelsestid? - Man kan vel ikke være bundet til en forsikring til en bil man ikke har?? Vi skal nemlig ikke have folksam til vores nye bil.. Et andet spørgsmål - hvis tricket med at afstille/påstille bilen i så fald skal gøres - skal bilen så ikke til syn igen? Efter at være afstilt? Synes jeg at have læst et sted, men kan godt tænkes det er mig der tager fejl.. Jeg ved godt der sikkert er blevet skrevet 100 gange frem og tilbage om lignende ting.. men jeg synes ikke det er til at finde hoved og hale i.. Så nu kunne jeg godt tænke mig, at dem der ved noget om dette, bare meget konkret svarer på mine spørgsmål - kan det lade sig gøre?? :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2010 Ved ejerbytte går det hele automatisk, når i sender blanketten vedrørende samme ind til Transportstyrelsen. Jeres selskab får besked, og forsikringen ophører. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2010 Super - blev helt urolig :-) Men hvis en bil har været afstil, skal den så ikke til syn igen efter den er blevet påstillet igen? Vores nye bil er nemlig afstilt nu, men skal så påstilles på mandag.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2010 Super - blev helt urolig :-) Men hvis en bil har været afstil, skal den så ikke til syn igen efter den er blevet påstillet igen? Vores nye bil er nemlig afstilt nu, men skal så påstilles på mandag.. Den skal først til syn, når det er tid til det - og den periode hvor den skal det, står inde på bilens profil hos Transportstyrelsen (log ind og se informationerne) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2010 Den skal først til oktober.. Jeg skulle bare være sikker på at der ikke var noget syn af en slags, ved af/påstilning :-) Men tak for svarene.. Så kan jeg godt lade være med at urolige mig :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites