Jump to content
bananas

Tricks til at slippe ud af bilforsikring før tiden

Recommended Posts

Jeg var åbenbart også i de sidste 5%. Insplanet dobbelt op i forhold til Atava
same, bare i forhold til vesta/nordea. synes ikke insplanet er specielt gode. men ok, det er da et sted at starte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Börneforsikring Husk at läs det med småt i börneforsikringen, kender ikke länsforsikring, men Folksam er lig nul

Jeg har os valgt Länsförsäkringer frem for IF.. Det er for dyrt.. Jeg har fået et tilbud kasko ansvar ( Helforsikring) ca 8000 svenske om året for min Mercedes E 200 Er det en okay pris ? Skal lige sige jeg os har hjemforsikring og snart børneforsikring der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved godt det er en gammel tråd denne her.. Men der er vel stadig nogen der kan svare på mine spørgsmål.. Så vidt jeg har læst i diverse tråde efterhånden, så har man hos folksam 1 års opsigelsestid, medmindre andet er skrevet i ens aftale, korrekt? Det er nemlig også hvad jeg kan finde på deres hjemmeside.. Hvad så hvis der sker ejerbytte? Når jeg sender den gule blanket til transportstyrrelsen på vores bil, som er solgt, burde alt så ikke forgå af sig selv?? Også penge retur fra forsikring - på trods af opsigelsestid? - Man kan vel ikke være bundet til en forsikring til en bil man ikke har?? Vi skal nemlig ikke have folksam til vores nye bil.. Et andet spørgsmål - hvis tricket med at afstille/påstille bilen i så fald skal gøres - skal bilen så ikke til syn igen? Efter at være afstilt? Synes jeg at have læst et sted, men kan godt tænkes det er mig der tager fejl.. Jeg ved godt der sikkert er blevet skrevet 100 gange frem og tilbage om lignende ting.. men jeg synes ikke det er til at finde hoved og hale i.. Så nu kunne jeg godt tænke mig, at dem der ved noget om dette, bare meget konkret svarer på mine spørgsmål - kan det lade sig gøre?? :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Super - blev helt urolig :-) Men hvis en bil har været afstil, skal den så ikke til syn igen efter den er blevet påstillet igen? Vores nye bil er nemlig afstilt nu, men skal så påstilles på mandag..
Den skal først til syn, når det er tid til det - og den periode hvor den skal det, står inde på bilens profil hos Transportstyrelsen (log ind og se informationerne)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites