Jump to content
Joan Andersen

Mødregruppe

Recommended Posts

Kære danske mødre i det svenske! Jeg har 19.02.09 født en dejlig datter - men er der mon en mødregruppe for nogenlunde samme termin jeg kan deltage i? Jeg er 30 år og bor i Malmø/Kulladal sammen med min mand - og vores førstefødte. Vi arbejder begge i Danmark, men jeg er naturligvis på barsel nu og det ville være dejligt at komme ud af huset og kunne træffes med andre nybagte mødre. Håber at høre fra en venlig sjæl eller gerne flere - man bliver hurtig lidt skør af at gå så meget hjemme.... De bedste hilsner Joan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke tillykke. Ville bare lige sige at der jo ogsaa er opna forskola hvor man kan komme som man har lyst. Det havde jeg meget glaede af. Er lige vendt tilbage til arbejde efter 1 aars barsel. Hvilken opna forskola som ligger i dit omraade kan du finde paa Malmo Stad (google det evt). Held og lykke og god barsel. SIGNE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Joan m.fl. Det vil jeg også rigtig gerne være med til. Jeg har godt nok født i november, men min søn skulle være født den 19. februar 2009, så han følger udviklingsmæssigt den termin og er jo så på alder med din datter, Joan. Jeg synes, det kunne være super hyggeligt med en lille mødregruppe at mødes med, så lad os da endelig få gang i noget - hvis ikke I allerede er i gang? Jeg bor i Bunkeflostrand sammen med min mand og min søn, som er vores første. Vi arbejder begge i Danmark - men jeg er selvfølgelig på barsel nu. Glæder mig til at høre fra jer, Nanna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.. :) Jeg har født i november og vil meget gerne vær med, selv om min søn måske er lidt for "gammel".... Vi arbejder også begge i København og det er også vores første :) Er, som I, også på barsel og trænger til at komme lidt ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites