Joan Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet March 30, 2009 Kære danske mødre i det svenske! Jeg har 19.02.09 født en dejlig datter - men er der mon en mødregruppe for nogenlunde samme termin jeg kan deltage i? Jeg er 30 år og bor i Malmø/Kulladal sammen med min mand - og vores førstefødte. Vi arbejder begge i Danmark, men jeg er naturligvis på barsel nu og det ville være dejligt at komme ud af huset og kunne træffes med andre nybagte mødre. Håber at høre fra en venlig sjæl eller gerne flere - man bliver hurtig lidt skør af at gå så meget hjemme.... De bedste hilsner Joan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 Hej Joan, Jeg skulle være nedkommet her den 23. marts - går stadig og venter... Jeg synes det kunne være hyggeligt at stikke hovederne sammen med dig, når jeg engang når så langt! Send mig en mail på cathrine@grin.dk - så kan vi lige tale sammen, når jeg når så langt! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
White 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 Tillykke tillykke. Ville bare lige sige at der jo ogsaa er opna forskola hvor man kan komme som man har lyst. Det havde jeg meget glaede af. Er lige vendt tilbage til arbejde efter 1 aars barsel. Hvilken opna forskola som ligger i dit omraade kan du finde paa Malmo Stad (google det evt). Held og lykke og god barsel. SIGNE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pippien 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2009 Hej Joan m.fl. Det vil jeg også rigtig gerne være med til. Jeg har godt nok født i november, men min søn skulle være født den 19. februar 2009, så han følger udviklingsmæssigt den termin og er jo så på alder med din datter, Joan. Jeg synes, det kunne være super hyggeligt med en lille mødregruppe at mødes med, så lad os da endelig få gang i noget - hvis ikke I allerede er i gang? Jeg bor i Bunkeflostrand sammen med min mand og min søn, som er vores første. Vi arbejder begge i Danmark - men jeg er selvfølgelig på barsel nu. Glæder mig til at høre fra jer, Nanna Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willkat 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2009 Hej.. :) Jeg har født i november og vil meget gerne vær med, selv om min søn måske er lidt for "gammel".... Vi arbejder også begge i København og det er også vores første :) Er, som I, også på barsel og trænger til at komme lidt ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2009 Rrekommenderar hindbys öppan förskola på Söderkulla, se här : http://www.forskolaskolamotesplatsenmalmo.se/Hindby/Oppna%20fskl.htm fredagar är speciellt för de allra minsta ! jenny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Joan Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2009 Hej Nanna og Willkat Vil I ikke skrive til mig på joanma@bredband.net - så kan vi se, om vi kan finde ud af noget? Glade hilsner Joan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pippien 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2009 Fantastisk, det gør jeg! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites