APGraph 10 Anmeld indhold Skrevet March 28, 2009 Hey All Er det kun mig som er sur over at TV6 ikke viser F1 mere, nu er det åbenbart viasat motor. grrrrrrrrrr Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2009 Ja, og ingen af 'gratiskanalerne', incl. de danske, viser det live. det eneste man kan se er et resume på en time på tv6.se Det er virkeligt skidt. Og jeg så mig ikke for, da jeg valgte satellitudbyder og valgte canaldigital i stedet for viasat, som har ALT på viasat sport motor - hænger jeg nu på 2 abonnementer. suk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2009 Fatter ikke folk gider betale for at se det mere..... Der er ikke nogen spænding i det. Rundt og rundt.....På en lille snollet bane med masser af sikkerhed! Nej.... Dengang far var en sjofel tanke, var der mænd til med hår på kuglerne..... Så slip de nuværende tøsedrenge og brug pengene og tiden på familien istedet.....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2009 Der er ikke nogen spænding i det. Rundt og rundt.....På en lille snollet bane med masser af sikkerhed! Nej.... Dengang far var en sjofel tanke, var der mænd til med hår på kuglerne..... Ja det var dengang hvor der var plads til, at folk af den gamle skole såsom Theodor Felgen og Rudolph Blodstrupmose kunne udkæmpe en rigtig mand-til-mand kamp på banen. Men efter at stærke penge-folk som Ben Redik Fy Fazan m.fl. er kommet ind i sporten, så er det ikke helt det samme længere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2009 Godt....... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Ja, og ingen af 'gratiskanalerne', incl. de danske, viser det live. det eneste man kan se er et resume på en time på tv6.se Det er virkeligt skidt. Og jeg så mig ikke for, da jeg valgte satellitudbyder og valgte canaldigital i stedet for viasat, som har ALT på viasat sport motor - hænger jeg nu på 2 abonnementer. suk Jeg så det på RTL... Stakkels Honda... Nu har de endelig lavet en bil der virkelig virker og så sælger de dem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Jeg så det på RTL... Stakkels Honda... Nu har de endelig lavet en bil der virkelig virker og så sælger de dem... Det er bare det der kaldes vanlig japansk timing:D Men det skal da blive spændende at følge de herrer Brawn og Branson. Det er jo "tunge" folk med god erfaring og et par pund i baglommen. Det lyder næsten som det perfekte match, men lad os nu se, det er jo kun lige begyndt:rolleyes: Men hvad hulen laver Barrichello dér? Han har ikke gjort meget væsen af sig de sidste mange sæsoner. Så han havde virkelig grund til at ha´ det store smil fremme i dag:rolleye: Fra at være nærmest arbejdsløs til at hoppe i sædet og få en 2. plads, som dog var ren foræring:cool: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Total fed premiere!! Surt at Kubica smider 2.pladsen væk på den måde, men er ok tilfreds med Buttons sejr - han er jo gammel BMW-mand, og har vel en lille del af æren for mit valg af bil... :D P.S: KERS-systemet er da en fed nyhed! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites