Jump to content
APGraph

F1

Recommended Posts

Ja, og ingen af 'gratiskanalerne', incl. de danske, viser det live. det eneste man kan se er et resume på en time på tv6.se Det er virkeligt skidt. Og jeg så mig ikke for, da jeg valgte satellitudbyder og valgte canaldigital i stedet for viasat, som har ALT på viasat sport motor - hænger jeg nu på 2 abonnementer. suk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fatter ikke folk gider betale for at se det mere..... Der er ikke nogen spænding i det. Rundt og rundt.....På en lille snollet bane med masser af sikkerhed! Nej.... Dengang far var en sjofel tanke, var der mænd til med hår på kuglerne.....

Så slip de nuværende tøsedrenge og brug pengene og tiden på familien istedet.....;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er ikke nogen spænding i det. Rundt og rundt.....På en lille snollet bane med masser af sikkerhed! Nej.... Dengang far var en sjofel tanke, var der mænd til med hår på kuglerne.....
Ja det var dengang hvor der var plads til, at folk af den gamle skole såsom Theodor Felgen og Rudolph Blodstrupmose kunne udkæmpe en rigtig mand-til-mand kamp på banen. Men efter at stærke penge-folk som Ben Redik Fy Fazan m.fl. er kommet ind i sporten, så er det ikke helt det samme længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, og ingen af 'gratiskanalerne', incl. de danske, viser det live. det eneste man kan se er et resume på en time på tv6.se Det er virkeligt skidt. Og jeg så mig ikke for, da jeg valgte satellitudbyder og valgte canaldigital i stedet for viasat, som har ALT på viasat sport motor - hænger jeg nu på 2 abonnementer. suk
Jeg så det på RTL... Stakkels Honda... Nu har de endelig lavet en bil der virkelig virker og så sælger de dem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg så det på RTL... Stakkels Honda... Nu har de endelig lavet en bil der virkelig virker og så sælger de dem...
Det er bare det der kaldes vanlig japansk timing:D Men det skal da blive spændende at følge de herrer Brawn og Branson. Det er jo "tunge" folk med god erfaring og et par pund i baglommen. Det lyder næsten som det perfekte match, men lad os nu se, det er jo kun lige begyndt:rolleyes: Men hvad hulen laver Barrichello dér? Han har ikke gjort meget væsen af sig de sidste mange sæsoner. Så han havde virkelig grund til at ha´ det store smil fremme i dag:rolleye: Fra at være nærmest arbejdsløs til at hoppe i sædet og få en 2. plads, som dog var ren foræring:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Total fed premiere!! Surt at Kubica smider 2.pladsen væk på den måde, men er ok tilfreds med Buttons sejr - han er jo gammel BMW-mand, og har vel en lille del af æren for mit valg af bil... :D P.S: KERS-systemet er da en fed nyhed!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites