Jump to content
EBL

TV 3 Puls

Recommended Posts

Mon jeg kommer til at kunne se dansk TV3 Puls og de landskampe som de sender? Jeg har Sydantenns kabel TV, Viasats store (svenske) parabol TV pakke (dog minus sportskanaler), og svensk Telias store digitale TV pakke. Eller er der mon evt. nogen svenske kanaler der sender de danske landskampe ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mon jeg kommer til at kunne se dansk TV3 Puls og de landskampe som de sender? Jeg har Sydantenns kabel TV, Viasats store (svenske) parabol TV pakke (dog minus sportskanaler), og svensk Telias store digitale TV pakke. Eller er der mon evt. nogen svenske kanaler der sender de danske landskampe ?
Tv3 puls... er det en ny kanal?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanalen gik vist live i mandags. Den indgår i vores ViasatDK-abonnement, men jeg kender ikke ViasatSE's planer for den (vil umiddelbart tro, den ikke er specielt aktuel). Opdagede den ved et rent tilfælde for nogle uger siden, hvor der stod noget i retning af "TV3 Puls begynder at sende på denne frekvens d. 23. marts...". Har zappet forbi den et par gange. Der er fyldt godt op med de sædvanlige - og mere eller mindre ligegyldige - serier, som TV3/3+ i forvejen sender...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og for så at svare - ja' date=' man kan godt få tv-pakke fra Canal Digital i Sverige, dog så med svenske kanaler naturligvis, ikke danske (udover DR og TV2, afhængig af pakke).[/quote']Medmindre man opretter abb. igennem en dansk stråmand. Så kan det, ad sådan en omvej, sagtens lade sig gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvilket er ULOVLIGT gio fyyyha
Dydens smalle sti trænger til et eftersyn efter en lang og hård vinter. Nu er idéen jo ikke min idé oprindeligt - men ja, det er at omgå abbonnements-betingelserne...sikkert. (Har faktisk ikke læst dem igennem nærmere)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ulovligt - ja, det er også sådan som jeg forstår det! Dog blev jeg ringet op af en sælger fra Viasat, som ville sælge mig en pakke, da de kunne se, at jeg havde haft det tidligere mens jeg boede i Århus. Forklarede pænt, at jeg ikke længere var bosiddende i Danmark men i stedet Sverige, og derfor var jeg ikke interesseret.. Så kom salgstalen fra den Viasat ansatte, at jeg da bare kunne finde en i Danmark som kunne abonnere for mig og så sende mig kort + udstyr! Spurgte selvfølgelig om ikke dette var ulovligt - medarbejderen afbrød for at snakke med en overordnet, for at komme med svaret, at det var fuldt lovligt ellers ville de jo ikke sige det til mig :lol: Takkede pænt nej - men kunne sgu ikke lade være med at sidde og smile lidt af deres "salgsmetoder"... :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ulovligt - ja, det er også sådan som jeg forstår det! Dog blev jeg ringet op af en sælger fra Viasat, som ville sælge mig en pakke, da de kunne se, at jeg havde haft det tidligere mens jeg boede i Århus. Forklarede pænt, at jeg ikke længere var bosiddende i Danmark men i stedet Sverige, og derfor var jeg ikke interesseret.. Så kom salgstalen fra den Viasat ansatte, at jeg da bare kunne finde en i Danmark som kunne abonnere for mig og så sende mig kort + udstyr! Spurgte selvfølgelig om ikke dette var ulovligt - medarbejderen afbrød for at snakke med en overordnet, for at komme med svaret, at det var fuldt lovligt ellers ville de jo ikke sige det til mig :lol: Takkede pænt nej - men kunne sgu ikke lade være med at sidde og smile lidt af deres "salgsmetoder"... :fight:
Takker for det moralske indspark. Jeg pudser glorien op igen, og tager en drink med god samvittighed :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites