Fagerland 10 Anmeld indhold Skrevet March 25, 2009 Er der en, som vil byde ind med information på åbningstiderne i Malmø centrum, her tænker jeg på strøget. Varehusene kan man finde link på her.: http://www.malmo.se/turist/padansk/shopping/varehuse/triangeln.4.fe3a2d310a090ba6c380005721.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katrin 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2009 Torsdag er helt almindelig dag, de andre ved jeg ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2009 Torsdag er helt almindelig dag' date=' de andre ved jeg ikke[/quote'] Torsdag er en helt almindelig dag bortset fra at mange svenskere holder eftermiddagen fri, så de kan fejre et eller andet om aftenen som jeg ikke helt ved hvad er. Det er også denne aften, at ungerne klæder sig ud som hekse og kommer rundt i villakvarteret med en kurv eller en kaffekande, ringer på dørende og vil have penge eller slik. Sidste år fik mine børn næsten skræmt livet af sig. Vi havde glemt alt om traditionen og de to mindste åbnede så uforberedte hoveddøren for to halvstore børn klædt ud i Scream-outfit og med leer i hænderne. Begge børn sad oppe i favnen på mig skræmte fra vid og sans stor-tudende inden jeg kunne nå at sige chokoladekiks Jeg mener iøvrigt også at en del svenske butikker har åbent 2. påskedag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2009 Jeg mener iøvrigt også at en del svenske butikker har åbent 2. påskedag.2. påskedag er mange steder ikke en helligdag, da nationaldagen blev helligdag i stedet. Smart anordning for arbejdsgiverne, da 2. påskedag altid er en mandag og nationaldagen flytter sig med kalenderen og derfor af og til ligger i weekenden... Men bortset fra det, så har svenske butikker da altid åbent selvom det er hellidag!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites