Jump to content
Missarhh

Pris på græsmark?

Recommended Posts

Vi har måske fået et tilbud om at købe noget landjord, som grænser op til vores grund. Dette er med henblik på hestehold - diverse tilladelser skal selvfølgelig indhentes inden noget videre sker. Hvad mener I, at prisen bør være pr. hektar? Det ligger i Holmeja, Svedala og er en ganske almindelig tom græsmark. Er der i øvrigt andet vi bør være klar over?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har måske fået et tilbud om at købe noget landjord, som grænser op til vores grund. Dette er med henblik på hestehold - diverse tilladelser skal selvfølgelig indhentes inden noget videre sker. Hvad mener I, at prisen bør være pr. hektar? Det ligger i Holmeja, Svedala og er en ganske almindelig tom græsmark. Er der i øvrigt andet vi bør være klar over?
Jeg mener at man i Danmark kan gå til nærmeste kommune, og så ligger de inde med en vurderingspris pr. hektar for området som man kan bruge ved køb og salg af fast ejendom. Måske Sverige har noget af det samme? Held og lykke med det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar indtil videre. Vi vil prøve at kontakte kommunen. Der er blevet nævnt en pris på 100.000-200.000 SEK pr. hektar, men det synes jeg godt nok er lige i overkanten. Det er jeg så blevet bekræftet i. Ejer vil helst leje ud, men det er vi ikke interesseret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites