MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2009 Men husk originalpotten, når du skal med på banedage;) Eller en DB-Killer ... Jeg kører altid med slip-on Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2009 Ja Sanne NU må jeg se at tage mig sammen, nu er jeg også blevet så gammel så jeg kører som en mormor Så chancen for at vælte er lille Haha NOT Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2009 Ja Sanne NU må jeg se at tage mig sammen' date=' nu er jeg også blevet så gammel så jeg kører som en mormor Så chancen for at vælte er lille Haha NOT[/quote'] Ja, hvad skal man med en sports-mc hvis man ikke kører på bane ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2009 kører i de franske bjerge............ for det er top dollar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2009 kører i de franske bjerge............ for det er top dollar Hehe... Jeg har en enkelt gang været i alperne... På vej op ad første bjerg kørte jeg fra en gut på en CBR600RR ... Han havde den rigtige dragt, rigtige støvler og alt det andet dyre... Jeg kørte på min sportstourer med goretex og FULD oppakning... Jeg nåede toppen, drak en cola og så kom han... Jeg kunne ikke undlade at spørge om der kun var to gear på den :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2009 Jeg har kørt der 4 gange, og det er virkelig en FED oplevelse, og ja jeg har også prøvet en nærdød oplevelse . For nogle år siden var der en gut som ikke tog et vej skilt alvorligt, når der står at man kun kan svinge i dette sving med 40km så mener de det, men ham her på en kawa kørte måske 80km han kunne ikke nå at svinge, så han måtte smide den ned, cyklen røg ud over skrænten og 10-15 m ned og han kurrede på røven 20m og nåede at stoppe inden skrænten, heldigvis var han okay, men cyklen døede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites