Jump to content
Miriam

Motorsports fotografen 24. marts Ballerup

Recommended Posts

Hej Vi har fået et par afbud til et arrangment vi har i MS-racing.dk regi i morgen. Og tænkte på om der måske var nogle herinde fra som gerne ville med ?? Send en PM eller mail til mig ved interesse :) Se den oprindelig invitation her : Har du ind i mellem undret dig over hvorfor dine bane billeder ikke bliver som i bladene og hvordan man frembringer helt bestemte effekt, eller også får du enten bag enden eller for enden ? Ja så skal du nok tage med på den her aften, vi får besøg af en af de mest erfarne motorsportsfotografer vi har her hjemme, i er med garanti stødt på hans billeder i rigtigt mange forbindelser, både i danske og udenlandske motormedier, Bil Magasinet, Nyt om Biler, Bike magasin, for bare at nævne nogle få. Jakob Evers har ved siden af sig normale erhverv haft mulighed for også at være professionel motorsportsfotograf, både nationalt og internationalt, ja se i sidder allerede og drømmer om hvor cool det må være at sidde der på første parket til verdens fedeste motorsport. Det er som fotograf som det meste andet, der er noget udstyr der skal bruges og man kan købe sig en masse fedt udstyr, men det der virkelig gøre en forskel er talentet for det man gør og det vigtigste er erfaring, man vinder jo som bekendt ikke OL i 100 meter ved at gå ned i maraton sport og købe de bedste gummisko. Så jeg tror ikke vi skal regne med at vi kan suge alt Jakobs erfaring og talent ud af ham og kalde os motorsportsfotografer efter den her aften, men jeg tror godt vi kan regne med en spændende aften, med massere af historier og en mulighed for at gøre nogle justeringer på den måde vi bruger vores kamera på banen, så vi får mere ud af dem. Vi kan være ca. 20 personer så det er ud fra først til mølle princippet. Dato. : 24. Marts kl. 19.00 Sted: Telegrafvej 8 – 2750 Ballerup. Tilmelding: Miriamstilling@hotmail.com Entre: 25,00 kr. til dækning af kaffe og lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er klar og har vist også fået kørelejlighed hjem ved mikael :-) Det bliver spændende, så kan det også være at der er en der kan forklare hvad de 400 knapper rundt omkring på D90'eren skal bruges til... Jeg tør jo slet ikke melde mig ind i foto kaffeklubben med det niveau jeg er på nu :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites