Kress & Betina 10 Anmeld indhold Skrevet March 23, 2009 Min søn har været så heldig at få plads i förskola d. 7. maj (på hans fødselsdag:laugh:) Jeg er med på at de er meget strikse med, at man ikke må aflevere sit barn, når man selv har fridag eller ferie, hvilket jeg synes er fair nok, men nu høre jeg, at jeg 'ifølge reglerne' heller ikke må aflevere ham efter en nattevagt?? Hvad er nu det for noget høg? Jeg er sygeplejerske i skiftende vagter. Hvornår i 'hedehulende' skal jeg så sove? Og problemet er vel det samme når jeg skal i aftenvagt. Der skal jeg af sted inden min kæreste kommer hjem fra arbejde. Må han så først afleveres klokken 13 hvor jeg skal af sted? Det lyder da helt hul i hovedet:rolleye: Hilsen Betina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Alt det som ingen ved det har ingen ondt af.... ;) I skal vel udfylde et skema om hvornår han bliver "leveret & afhentet" i løbet af ugen... Jeg er sikker på de ikke udspørger jer yderligere om jeres arbejdstider....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Jeg ved ikke lige hvad det står i reglerne, men i vores dagis er det ikke noget problem at de er derovre når jeg skal sove efter døgnvagt.... jeg skal ikke opfordre til noget som helst, men de har også lidt svært ved at kontrollere jeres arbejds-skema som I sikkert selv skal indberette Men tag en snak med dem om reglerne.... Så du er sikker på deres holdning til tingene... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Når og hvis i snakker med jeres dagis om hvordan i skal gøre må du gerne melde tilbage for jeg har også selv skiftende vagter og vil også gerne have lov at sove engang imellem. Så jeg er da nysgerrig efter deres udmelding. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Hvad de ikke ved....Har de ikke ondt af. ;) Fortæl dem så lidt som muligt....Smil høfligt og nik på de rigtige tidspunkter og så bare ignorer resten.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Det kan da ikke være rigtig at man skal lyve for at få sit barn passet på tidspunkter hvor det faktisk burde være okay at aflevere sit barn. Så er der da noget galt med systemet... De må da have børn af andre -også svenske forældre, der arbejder i skiftende vagter som ikke bare kan sige "jeg ikke forstå". Jeg synes det er et problem at jeg skal skrive mandag til fredag fra 8-16 på deres skemaer, for hvad nu hvis de skal have fat i mig og at de skal ligge og ringe 117 forskellige steder fordi jeg ikke er der hvor jeg har skrevet jeg er. Måske jeg maler fanden på væggen blev bare en anelse arrig da jeg hørte om det. De sidste jeg ønsker at blive upopulær hos er min søns pædagoger eller 'Frøkner' Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Sådan er det....stik dem dit mobilnr som dit arbejdsplads nr. Så er den ikke så meget længere.....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Det er jo heller ikke direkte at lyve. I aflevere jo bare et skema over hvordan jeres hverdage ser ud mht levering og afhentning, så de har noget at planlægge ud fra... Men når han først begynder falder det hele nok på plads :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Det tror jeg da også at det hele nok skal, men det er da et lidt underligt system Tænkte bare at jeg ikke kunne være den eneste der havde fået et mindre raserianfald over det:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Nope.....Vi valgte så den anonyme løsning......:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Hej ! Jobbar själv på förskola och det står faktiskt i reglerna att de som jobbar natt/kväll har rätt att lämna sina barn på dagtid. Snälla ni som ljuger om arbetstider m.m, tänk på att vi behöver rätt nr och tider så att vi snabbt kan nå er om det händer nått med ert barn. Har själv suttit med ett barn som spräckt huvudet på akuten . Då vi ringde mamman på jobbet svarade de att hon var ledig och mobilen hade hon stängt av då hon ville shoppa ifred i stad. SUCK !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Kolla in reglerna här : http://www.malmo.se/download/18.2ec2683b119e185b0f0800099042/Till%C3%A4mpningsf%C3%B6reskrifter+080801+2.pdf Förresten får man fråga vilken fsk det gäller ? Såg nämligen att ni bor på Almvik, och jag jobbar däromkring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Då vi ringde mamman på jobbet svarade de att hon var ledig och mobilen hade hon stängt av då hon ville shoppa ifred i stad. SUCK !!! Hun var garanteret svensk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 ja, der var en mor på vores dagis, som arbejde om natten, og hun afleverede sönnike kl 9 når hun var kommet hjem efter en vagt - og så gik hun hjem for at sove - så det er ikke umuligt, men snarere helt legalt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Hun var garanteret svensk... Nä, hon var varken svensk eller dansk ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Hej Jenny. Tak for dit meget brugbare svar :) Dejligt med noget sort på hvidt... Ved hvordan det er i forhold til aftenvagt. Jeg skal hjemmefra ca. 13.30 skal jeg så aflevere ham der? Synes det er lidt synd da han måske vil være lidt udenfor da grupperingerne ofte sker i løbet af formiddagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Hör med förskolan om vilka tider de har aktiviteter, oftast är det ju på förmiddagen. Hade det varit på min avdelning på jobbet hade vi sagt att ni kunde komma vid 9/9.30. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Skiftende tider Det siger ligesom sg selv at man kan aflevere ungerne så man kan sove. Det har vi aldrig hørt noget for. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites