Jump to content
MarkJust

Ny i Oxie :)

Recommended Posts

Hej alle Oxiegensere, eller hvad man nu kalder "os"? Vi er just flyttet hertil, på Fajansvägen. Vi er pt. igang med lidt renovering, med tapet og spartling - samt at få flyttet ordentligt ind, og gjort det pænt :) Vi har allerede mødt en del danskere, så det er da lidt rart med nogen som man kan snakke flydende med! I skal være mere end velkomne til at kigge forbi til en kold øl(er på køl allerede.. Anyone? :P).. Vi kunne også godt bruge nogle hænder til lidt forskelligt her.. Men mest af alt til at male, da hele hytten skal have en tur.. Vi regner med at starte med malingen i løbet af aftenen, og køre på hele søndag(den 22. marts). Så hvis nogen skulle have interesse i at komme forbi og sige hej, og introducere sig, skal i være mere end velkomne! Vi vil gerne møde så mange som muligt - man kan aldrig få et for stort netværk... Så om i er 50 eller 17 - så kom da forbi til en øl, lidt godis og en snak... Hvis hænderne er skruet korrekt på - så er det endnu bedre ;) Håber vi ses! P.s. vi er to gode venner på 21 år, der er flyttet sammen, i et 1-plans bostadsrätt. Og mit nummer er +45 53 56 58 78 - giv mig en sms eller et kald for husnummer :) Vi er hjemme hele dagen idag, og i morgen hvert fald :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen. :th2: Vi er også nyindflyttede i Oxie. Vi er over malings-stadiet, og i gang med nye-døre-stadiet/hvordan-starter-man-en-grill-stadiet etc. :p (Ringer snart, Kim ;)). Vi bor i Kyrkbyen, lige ved den store kælkebakke i Blekeparken. Som jeg i øvrigt ikke har haft tid til at udforske endnu. Jeg har set et skilt der fører til "Blekeparkens Amfieteater". Det lyder spændende. Gad vide hvad der sker der...:confused: Men velkommen til, vi ses nok en dag når vi alle er kommet på plads.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle, og tak :) Vi er også ovre malings stadiet.. Lige nu hedder den: Samle-store-skabe-der-tager-7-timer-hver-stadiet... Hele dagen igår blev brugt på de forbandede skabe. Brugsanvisninger.. Yeah right! Her kommer brugsforvirringer til sin ret! Vi brugte fra klokken 19 til 23:30 på at samle lidt over HALVDELEN af det éne skab! :sick: Og vi er altså to, som ikke er helt tungnemme til sådan noget, normalt :P Vi har også anskaffet os et bonsai-træ. Så hvis nogen skulle få lyst til at komme forbi og give det lidt vand en dag, og forkæle det lidt, så skal i være velkomne :P Photo 42.jpg Vi må da finde ud af noget, os Oxiegensere en dag i sommeren? Hvis nogle har lyst? Ved i forresten om der er nogen herinde der spiller fodbold, i eller omkring Oxie? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu betyder en grillaften for medlemmerne her i forummet jo ikke nødvendigvis at vi opretter en permanent Dansker-ghetto i Oxie. Jeg har da absolut stadig tænkt mig at hilse på naboen bagefter (som forøvrigt er franskmand ;)).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Schuldig
Nu betyder en grillaften for medlemmerne her i forummet jo ikke nødvendigvis at vi opretter en permanent Dansker-ghetto i Oxie. Jeg har da absolut stadig tænkt mig at hilse på naboen bagefter (som forøvrigt er franskmand ;)).
Kun den ene - den anden er fra Albanien. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Grilaften/sammenkomster :) Hej, vi bor også i Oxie, har boet her siden juni 2007... på Lergodsvägen Vi er meget friske på en grilaften :) Desværre fik vi vores gril stjålet sidste sommer.. men måske der bliver investeret i en ny i år :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej du Det er ikke et kollektiv. Men en del af Oxie honningsnapselauget Oxie Honningsnapselauget startet 12. januar 2009 for folk med interesse for Tonnys gyldne dråber, samt at dyrke det hyggelige samvær der herved følger med. Smiler :th2: PS. Oxie Honningsnapselauget er også på Facebook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, vi bor også i Oxie, har boet her siden juni 2007... på Lergodsvägen Vi er meget friske på en grilaften :) Desværre fik vi vores gril stjålet sidste sommer.. men måske der bliver investeret i en ny i år :)
Hmm, skal man lænke sin grill fast til noget nagelfast i Oxie, eller kan man lade den stå fremme - normalt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Oxie. Velkommen til vi bor flamtegelvägen og er meget glade for at være her. Vi syntes at alt fungere super her. Skolen er helt fantastisk og læge samt sygehus er helt i top. Vi er også klar på en hyggelig grill aften og vores dør er åben for stort set alle.:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites