Jump to content
White

Fosie - KBH

Recommended Posts

Hej. Jeg har gaaet hjemme paa barsel, men har nu faaet job og skal begynde at arbejde i KBH den 30. marts. Jeg bor i Fosieomraadet ved Nydala/Hermodsdal og skal til indre KBH, men afsaetning i Orestaden ville passe godt (evt Kastrup). Jeg skal arbejde hver dag kl. 8-16. Er der nogle der korer og har plads til een til? Mvh, Signe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Signe Mig og konen bor selv i Fosie og kører til Kastrup hver dag. Vi har snak om at anskaffe endnu en bil snart og i den forbindelse kunne det måske være meget smart med samkørsel. Men jeg kan lige vende tilbage lidt senere i fremtiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Signe Mig og konen bor selv i Fosie og kører til Kastrup hver dag. Vi har snak om at anskaffe endnu en bil snart og i den forbindelse kunne det måske være meget smart med samkørsel. Men jeg kan lige vende tilbage lidt senere i fremtiden.
Hej. Jammen det lyder da som noget vi kan arbejde videre med. Du kan bare kontakte mig igen naar det bliver aktuelt. Jeg sender dig lige en PM med min mailadresse. KH SIGNE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites