Juff 10 Anmeld indhold Skrevet March 20, 2009 CL Kvartfinale 2009 :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 No probs then:D Og ingen Riise på banen:th2: (og det undrer vel ingen at Man. U. er pisse heldige som sædvanlig -så kan de gå videre med 1-0 på straffe i overtiden:rolleyes:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 No probs then:D Og ingen Riise på banen:th2: (og det undrer vel ingen at Man. U. er pisse heldige som sædvanlig -så kan de gå videre med 1-0 på straffe i overtiden hov hov... De har tidligere været "uheldige" mod porto Nu er jeg så heldig at jeg ikke er fanatisk omkring premier league, og derfor synes godt om både man u og liverpool ....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 Nu er jeg så heldig at jeg ikke er fanatisk omkring premier league' date=' og derfor synes godt om både man u og liverpool .......[/quote'] Det kan man ikke:confused: Typisk vi skal have den lorte klub igen, men så må de jo bare ud denne gang;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 Det kan man ikke:confused: Typisk vi skal have den lorte klub igen, men så må de jo bare ud denne gang;) Ja ud med chelski..... dem tycker vi inte om.... Gunners for nok også rigeligt at se til med villareal.... ud med dem også ( gunners ) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2009 Gunner4Ever ud med the gunners????? Hvem skal så spille den smukke fodbold i CL :) Typisk at vi skal møde et lortehold som Porto i semifinalen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2009 ud med the gunners????? Hvem skal så spille den smukke fodbold i CL :) Typisk at vi skal møde et lortehold som Porto i semifinalen hehe.. godt du er sikker på semifinalen... med mindre pires hævner sig :D Må nok indrømme det var tidligere jeg ikke brød mig så meget om dem. Det var noget med en del fransk arrogance. Henry, pires, viera, wenger osv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2009 hehe.. godt du er sikker på semifinalen... med mindre pires hævner sig :D Må nok indrømme det var tidligere jeg ikke brød mig så meget om dem. Det var noget med en del fransk arrogance. Henry, pires, viera, wenger osv Wenger er der stadig og han piver rigeligt:sick: Men go lørdag idag, nederlag til både United og CSKA:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2009 Wenger er der stadig og han piver rigeligt:sick: Men go lørdag idag, nederlag til både United og CSKA:love2: Og Newcastle. Er i på Anfield forresten helt holdt op med at kalde Man U for USA :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites