Jump to content
Juff

Liverpool-chelsea mødes igen igen

Recommended Posts

No probs then:D Og ingen Riise på banen:th2: (og det undrer vel ingen at Man. U. er pisse heldige som sædvanlig -så kan de gå videre med 1-0 på straffe i overtiden
hov hov... De har tidligere været "uheldige" mod porto :rolleyes: Nu er jeg så heldig at jeg ikke er fanatisk omkring premier league, og derfor synes godt om både man u og liverpool :rolleyes:.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er jeg så heldig at jeg ikke er fanatisk omkring premier league' date=' og derfor synes godt om både man u og liverpool :rolleyes:.......[/quote'] Det kan man ikke:confused: Typisk vi skal have den lorte klub igen, men så må de jo bare ud denne gang;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kan man ikke:confused: Typisk vi skal have den lorte klub igen, men så må de jo bare ud denne gang;)
Ja ud med chelski..... dem tycker vi inte om.... :rolleyes: Gunners for nok også rigeligt at se til med villareal.... ud med dem også ( gunners ) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ud med the gunners????? Hvem skal så spille den smukke fodbold i CL :) Typisk at vi skal møde et lortehold som Porto i semifinalen
hehe.. godt du er sikker på semifinalen... med mindre pires hævner sig :D Må nok indrømme det var tidligere jeg ikke brød mig så meget om dem. Det var noget med en del fransk arrogance. Henry, pires, viera, wenger osv :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hehe.. godt du er sikker på semifinalen... med mindre pires hævner sig :D Må nok indrømme det var tidligere jeg ikke brød mig så meget om dem. Det var noget med en del fransk arrogance. Henry, pires, viera, wenger osv :scared:
Wenger er der stadig og han piver rigeligt:sick: Men go lørdag idag, nederlag til både United og CSKA:love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites