dannemare 21 Anmeld indhold Skrevet March 19, 2009 "...it will deliver scintillating pace, with the 0-60mph sprint arriving in about five seconds. That’s a full second-and-a-half quicker than the MkV R32, and only a few tenths shy of BMW’s V8-engined M3. Top speed will be limited to 155mph." http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/233923/ultimate-golfs-ready-to-turn-up-the-heat.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2009 Nok fordi det er en Golf.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 Den ser da ellers ganske fed ud! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 R20T er kun en koncept bil pt - jeg tvivler på den blir til virkelighed, så ryger vw ind i et helt andet segment og skal konkurrere hvor det er imod BMW,Mercedes og Audi i deres amg,S og M modeller. Men vi vil nok se den som de også skriver, en afløse for r32'eren - men nok ikke med nuværende setup. Prisen blir formentlig den samme som for audi og BMW - og så ville jeg hellere have en m3, end en golf sq hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 R20T er kun en koncept bil pt - jeg tvivler på den blir til virkelighed' date=' så ryger vw ind i et helt andet segment og skal konkurrere hvor det er imod BMW,Mercedes og Audi i deres amg,S og M modeller.[/quote']Reports suggest that the R20T will make its public debut at the Nürburgring 24-hour race in Germany in May, before going on sale in UK showrooms early next year. Prices will start from around £25,000 for the three-door, with the five-door costing £2,000 more – pitching the VW head-to-head with the Ford Focus RS and Subaru Impreza STi. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 Reports suggest that the R20T will make its public debut at the Nürburgring 24-hour race in Germany in May' date=' before going on sale in UK showrooms early next year. Prices will start from around £25,000 for the three-door, with the five-door costing £2,000 more – pitching the VW head-to-head with the Ford Focus RS and Subaru Impreza STi. det gør det ikke til en bil i produktion, så basse har ret, stadig en koncept bil :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 Men det er fedt at VW fortsætter deres udvikling i GTiere. Flere andre mærker, som hidtid var gode, er stoppet jo. Nissan ALMERA/SUNNY GTI/GTI-R Toyota Corolla GT/GTI/TS Jeg kunne godt tænke mig at se en corolla/auris GTI/GTI-R/TS f.eks - de gamle var satm nice at køre i. Toyota har så stoppet alt de har af sjove biler jo - syndt. Nissan har beholdt deres sportsvogn og high end GTI med Z350/Z370 og GTR. Savner tit en ny model af f.eks Celicaen - feeeed bil i sine dage. Perfekt at køre i syns jeg. En 2009 celica GT med en 2.0/2.5 turbomotor ville være guld værd :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 Ja..... En flad motor som i en Impreza WRX STI og træk på alle 4.... Og så lav som en GT-4 Carlos Sainz. Det ville sgu være en svedig ka'l.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 ja corolla GT "den lange", og af en eller anden lille grund kan japserne også finde ud af at placere pedalerne rigtigt og ikke inde under midterkonsolen (for os der er lidt lang-lemmet) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 Ja......:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 Celicaen - feeeed bil i sine dage. Perfekt at køre i syns jeg. yeeess! Er selv vokset op med Celica'er i garagen. Den gamle havde først en generation 4 (den "klassiske" med vippelygter) fra 1987 og dernæst en generation 6 (model 1994). Jeg tog mit kørekort et sted, hvor de havde en generation 5 samt en generation 6. :) Jeg har ofte overvejet at købe en GT-4 som denne: http://www.blocket.se/vi/20752149.htm?ca=23_11_s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 Lidt nyt på rygtefronten "En liten fågel har viskat att den kommande sportmodellen Golf R20T, samt systermodellen Scirocco R20T, blir betydligt hetare än vi trott. Turbomotorn från GTI har fått ett extra aggregat för trevligare karaktär och nu ska effekten upp i närmare 300 hk! ... S3-motorn har i största hemlighet vidareutvecklats med bibehållen volym, men med två turboaggregat istället för ett. Två turboladdare ger möjligheten att öka på tidigare i varvtalsregistret och ge en mera körbar motor som inte har lika markerad "ketchupeffekt". Om det innebär att VW väljer samma linje som BMW och har två lika stora aggregat som laddar parallellt, eller om man gör som med dieselmotorerna (två sekventiellt arbetande aggregat) är dock okänt." http://www.automotorsport.se/news/17785/scoop-vw-golf-r20t-f%C3%A5r-dubbelturbomotor/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 yeeess! Er selv vokset op med Celica'er i garagen. Den gamle havde først en generation 4 (den "klassiske" med vippelygter) fra 1987 og dernæst en generation 6 (model 1994). Jeg tog mit kørekort et sted' date=' hvor de havde en generation 5 samt en generation 6. :) Jeg har ofte overvejet at købe en GT-4 som denne: [url']http://www.blocket.se/vi/20752149.htm?ca=23_11_s Jeg havde en 2000 celica 1.8 GT, inden jeg forlod Danmark - dejlig bil. Savnede den indtil jeg købte en anden dejlig sportsvogn :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites