Jump to content
Hang

Salg af bil hvordan???

Recommended Posts

hey skal sælge min audi TT 2.0 TFSI fra 07 af på fredag, men har aldrig solgt en bil i sverige, så hvordan gør man lige det, har hørt noget om at man selv skal beholde en del af registrerings attesten, men det kan jeg ikke lige få til at hænge sammen, har søgt lidt rundt på siden, men har ikke lige kunne finde noget... det er en svensker der skal købe den af mig (for skr164.000) så ville gerne bede om lidt gode råd, så han ikke tager røven på mig mvh Torben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hey skal sælge min audi TT 2.0 TFSI fra 07 af på fredag, men har aldrig solgt en bil i sverige, så hvordan gør man lige det, har hørt noget om at man selv skal beholde en del af registrerings attesten, men det kan jeg ikke lige få til at hænge sammen, har søgt lidt rundt på siden, men har ikke lige kunne finde noget... det er en svensker der skal købe den af mig (for skr164.000) så ville gerne bede om lidt gode råd, så han ikke tager røven på mig mvh Torben
prøv denne link.. http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=12262&highlight=salg+til+privat nu nu du har solgt din kan du ikke sælge/købe min også heheh http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=16430

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Del 2 af reg beviset, udfyldes og skrives under - kast et firmærke på, og smid den i en postkasse. Så er bilen solgt. Sørg for det er dig selv der poster den del, så tag et firmærke med, og smut sammen ned og post. Betaling skal ske kontant, i banken sammen - eller med en postväxel. Så er du sikker på pengene er på bordet. Forsikring og transportstyrelsen får automatisk besked på bilen har skiftet ejer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites