Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet March 18, 2009 Min direktør har en aupair i dag, som han har haft i 18 mdr nu. Hun skal nu have en ny familie, og jeg ved der er flere herinde der har spurgt hvor man finder sådan en henne. Hun har også tidl. været Aupair i Singapore i 4 år. Hun er fra Philipinerne og er 24 år. Og har de bedste anbefalinger med på vejen. Hvis du har spørgsmål så spørg endelig. Det er naturligvis også muligt at møde hende først, hvilket jo er en kæmpe fordel :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2009 Hej M! Ved du om hun har kørekort? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2009 Hej M! Ved du om hun har kørekort? Hej Det har hun desværre ikke. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2009 Jeg ved ikke om det skulle have interesse, men jeg rejser en del til filippinerne og kender derfor også relativt mange som ønsker at blive au pair, nogle af dem har allerede erfaring som au pair, andre har erfaring fra tidligere jobs af lignende karakter og til sidst er der selvfølgelig også en del uden erfaring, men som også er meget søde og medgørlige. Så skriv bare hvis i ønsker en au pair, så skal jeg nok finde en :) Og nej jeg skal ikke have penge for det. /Martin Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
White 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Hvad koster en aupair typisk pr mdr? SIGNE Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Hvad koster en aupair typisk pr mdr? SIGNE Den gang vi havde for et par år siden, gav vi 3500 + kost og logi. Det er sikkert steget lidt. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 http://www.aupair-world.net/index.php/au_pair/pocketmoney/ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 http://www.aupair-world.net/index.php/au_pair/pocketmoney/ Lidt overraskende at det ikke er steget !! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 tja, det er jo netop "pocket money" ikke løn:) det er jo bare så de har råd til et buskort, lidt tøj osv. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Lønnen består af kost/logi/lommepenge :th2: Der er dog intet forbud at give mere Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Nu spørger jeg så lige lidt dumt (men, alligevel relevant)... Hvordan er det med visum ? Hvis hun har været i DK i 18mdr, så er det langt fra sikkert hun kan få opholdstilladelse i et andet Schengenland. Det er årsagen at mange filippinske au-pairs rejser til Norge eller Schweiz Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria Hirse 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 Au-pair Hi, Jeg er på udkig efter en ny au-pair, der kan starte hurtigst muligt. Jeg vil meget gerne snakke med din direktørs au-pair, hvis hun stadigvæk mangler en familie. Vi bor i Charlottenlund, og vi består af mig (mor) og mine to børn Gabriel på 5 år og Victoria på 10 år. Mange hilsner Maria :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 Hi, Jeg er på udkig efter en ny au-pair, der kan starte hurtigst muligt. Jeg vil meget gerne snakke med din direktørs au-pair, hvis hun stadigvæk mangler en familie. Vi bor i Charlottenlund, og vi består af mig (mor) og mine to børn Gabriel på 5 år og Victoria på 10 år. Mange hilsner Maria :) Jeg sender dig lige en personlig besked. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 Hi, Jeg er på udkig efter en ny au-pair, der kan starte hurtigst muligt. Jeg vil meget gerne snakke med din direktørs au-pair, hvis hun stadigvæk mangler en familie. Vi bor i Charlottenlund, og vi består af mig (mor) og mine to børn Gabriel på 5 år og Victoria på 10 år. Mange hilsner Maria :) prominent besøg, velkommen forbi :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 Hej Husk lige at du ikke kan have en filippinsk au-pair i Sverige. Det er ikke lovligt og du får ikke opholdstilladelse til hende, da den filipinske regering ikke accepterer at piger rejser ud som Au-pair og det respekterer den svenske regering og derfor giver de ikke opholdstilladelser til disse piger. Det er korrekt at det ikke er super nemt at få opholdstilladelse til en udenlandsk (udenfor EU) Au-pair pige, hvis hun tidligere har været i et tilstødende land (læs DK). Hvis hun har været i DK i 18 mdr. skal hun ud af EU. Vi har en dansk au-pair pige og det er super nemt, for der skal du ikke ansøge om opholdstilladelse (koster forøvrigt 1.000 SEK). Samtidigt er det dejligt at bevare det danske sprog i hjemmet (det er blot vores holdning). Mvh Kim Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 Hun har fået ny familie nu, så denne tråd kan godt lukkes :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites