Jump to content
Miriam

Aupair haves, søger ny familie

Recommended Posts

Min direktør har en aupair i dag, som han har haft i 18 mdr nu. Hun skal nu have en ny familie, og jeg ved der er flere herinde der har spurgt hvor man finder sådan en henne. Hun har også tidl. været Aupair i Singapore i 4 år. Hun er fra Philipinerne og er 24 år. Og har de bedste anbefalinger med på vejen. Hvis du har spørgsmål så spørg endelig. Det er naturligvis også muligt at møde hende først, hvilket jo er en kæmpe fordel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om det skulle have interesse, men jeg rejser en del til filippinerne og kender derfor også relativt mange som ønsker at blive au pair, nogle af dem har allerede erfaring som au pair, andre har erfaring fra tidligere jobs af lignende karakter og til sidst er der selvfølgelig også en del uden erfaring, men som også er meget søde og medgørlige. Så skriv bare hvis i ønsker en au pair, så skal jeg nok finde en :) Og nej jeg skal ikke have penge for det. /Martin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu spørger jeg så lige lidt dumt (men, alligevel relevant)... Hvordan er det med visum ? Hvis hun har været i DK i 18mdr, så er det langt fra sikkert hun kan få opholdstilladelse i et andet Schengenland. Det er årsagen at mange filippinske au-pairs rejser til Norge eller Schweiz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Au-pair Hi, Jeg er på udkig efter en ny au-pair, der kan starte hurtigst muligt. Jeg vil meget gerne snakke med din direktørs au-pair, hvis hun stadigvæk mangler en familie. Vi bor i Charlottenlund, og vi består af mig (mor) og mine to børn Gabriel på 5 år og Victoria på 10 år. Mange hilsner Maria :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hi, Jeg er på udkig efter en ny au-pair, der kan starte hurtigst muligt. Jeg vil meget gerne snakke med din direktørs au-pair, hvis hun stadigvæk mangler en familie. Vi bor i Charlottenlund, og vi består af mig (mor) og mine to børn Gabriel på 5 år og Victoria på 10 år. Mange hilsner Maria :)
Jeg sender dig lige en personlig besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hi, Jeg er på udkig efter en ny au-pair, der kan starte hurtigst muligt. Jeg vil meget gerne snakke med din direktørs au-pair, hvis hun stadigvæk mangler en familie. Vi bor i Charlottenlund, og vi består af mig (mor) og mine to børn Gabriel på 5 år og Victoria på 10 år. Mange hilsner Maria :)
prominent besøg, velkommen forbi :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Husk lige at du ikke kan have en filippinsk au-pair i Sverige. Det er ikke lovligt og du får ikke opholdstilladelse til hende, da den filipinske regering ikke accepterer at piger rejser ud som Au-pair og det respekterer den svenske regering og derfor giver de ikke opholdstilladelser til disse piger. Det er korrekt at det ikke er super nemt at få opholdstilladelse til en udenlandsk (udenfor EU) Au-pair pige, hvis hun tidligere har været i et tilstødende land (læs DK). Hvis hun har været i DK i 18 mdr. skal hun ud af EU. Vi har en dansk au-pair pige og det er super nemt, for der skal du ikke ansøge om opholdstilladelse (koster forøvrigt 1.000 SEK). Samtidigt er det dejligt at bevare det danske sprog i hjemmet (det er blot vores holdning). Mvh Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...