Jump to content
Kira

Svensk Vinder 21-22. marts

Recommended Posts

I weekenden er der hundeudstilling i Malmö Mässen. Det starter kl. 9 begge dage og slutter ca. ved 17-18 tiden. Der er udover udstilling også bl.a. agility, der tilmeldt knap 6000 hunde, og der kæmpes om den eftertragtede titel Svensk Vinnare 2009. Så for hundeinteresserede er det bestemt et besøg hver - vi er selv "in action" lørdag i ring 17 fra omkring 9,30 - 12,00 ca. Mere information: http://www.sydskanskakennelklubben.m.se/ 0371.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og vores hund er i ring 42 søndag morgen ved en 9-10 tiden. Damn, hvor jeg håber han opfører sig ordentligt, unghunde er sgu noget forstyrrede i hovedet af og til:o Han burde være der lørdag og se hvordan Chili opfører sig blandt andre hunde, så han kunne lære noget:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og vores hund er i ring 42 søndag morgen ved en 9-10 tiden. Damn' date=' hvor jeg håber han opfører sig ordentligt, unghunde er sgu noget forstyrrede i hovedet af og til:o Han burde være der lørdag og se hvordan Chili opfører sig blandt andre hunde, så han kunne lære noget:th2:[/quote'] Ha ha ja det kunne da godt vare

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er godt nok overrasket over hvor mange Tervueren der tilmeldt agility i forhold til Groenendael. Selvfølgelig er der en masse bordere, men også mange andre racer som jeg normalt ikke har set på de danske startlister (jeg har kun kigget på store hunde).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi kommer forbi lørdag men desværre nok for sent til at se Chili og Kira In action. Skal lige have et par gæster over broen først :D
Så må Kira jo bare vinde racen så de skal i stor ring senere på dagen:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan gik det Kira? Som ventet var Shankly ikke god nok i ringen og fik kun blåt bånd, men dommeren synes ellers at han var en fin hund. Bare lidt umoden -og så fik vi grønt lys for at bygge mere muskler på ham, så der gik ikke lang tid efter vi kom hjem før end "husse" (hihi) fik løbetøjet på:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom lidt sent derind lørdag (1430) og kunne se en del var på vej hjem men gik da indenfor, indtil vi så at man kun kunne betale med kontanter i indgangen. Hvad helvede er det med svenskere og deres fobi for betalings kort? Så vi kom desværre ikke ind. Men er da nysgerrig efter hvordan det gik Kira? Skal i i ringen igen senere så, Sanne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan gik det Kira? Som ventet var Shankly ikke god nok i ringen og fik kun blåt bånd' date=' men dommeren synes ellers at han var en fin hund. Bare lidt umoden -og så fik vi grønt lys for at bygge mere muskler på ham, så der gik ikke lang tid efter vi kom hjem før end "husse" (hihi) fik løbetøjet på:D[/quote'] Det var godt - så må husse igang med løbetøjet :tongue2: Chili fik de fine lyserøde (eller no'ed) og blev nummer 2 i klassen - jeg fik sgu ikke flirtet nok med mr. Italiano som visse andre, til han gad placere os i bedste tæve :lol: Idag var vi i DK - der vandt hun klassen og blev 4. bedste tæve :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skal i i ringen igen senere så' date=' Sanne?[/quote']Hvis udstillingen ellers er i nærheden, så skal vi nok:) Vores opdrætter ser jo gerne at de bliver udstillet, og det er hende som går med ham, så det er fint -han skal bare liiiige ringtrænes lidt mere, så han kan stå pænt i mere end 5 sek:o Synd I ikke kom ind, selvom man ikke kender nogen eller skal kigge på nogen bestemt race, er det næsten også det sjoveste at gå rundt blandt folk og hunde og kigge på typer:laugh: -blev dog tosset på vej ud... Gik forbi en bedstemor som lige var kommet ind sammen med sit barnebarn og fortalte ham, at han ikke måtte gå i nærheden af den slags hunde (pegende på Shankly) for det var en rottweiler. Sagde temmelig højt tilbage, at de altså ikke var farlige. Hvis jeg ikke havde fuldt med pakkenellikker, barnevogn og baby på maven samtidig med at holde shankly i kort snor (han skal lære ikke at behøve snuse til alt og alle) og der er altså PÆNT trangt at gå derinde, så var jeg nok stoppet op og fortalt hendes barnebarn hvordan tingenes tilstand egentlig ser ud! Tosse!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis udstillingen ellers er i nærheden, så skal vi nok:) Vores opdrætter ser jo gerne at de bliver udstillet, og det er hende som går med ham, så det er fint -han skal bare liiiige ringtrænes lidt mere, så han kan stå pænt i mere end 5 sek:o Synd I ikke kom ind, selvom man ikke kender nogen eller skal kigge på nogen bestemt race, er det næsten også det sjoveste at gå rundt blandt folk og hunde og kigge på typer:laugh: -blev dog tosset på vej ud... Gik forbi en bedstemor som lige var kommet ind sammen med sit barnebarn og fortalte ham, at han ikke måtte gå i nærheden af den slags hunde (pegende på Shankly) for det var en rottweiler. Sagde temmelig højt tilbage, at de altså ikke var farlige. Hvis jeg ikke havde fuldt med pakkenellikker, barnevogn og baby på maven samtidig med at holde shankly i kort snor (han skal lære ikke at behøve snuse til alt og alle) og der er altså PÆNT trangt at gå derinde, så var jeg nok stoppet op og fortalt hendes barnebarn hvordan tingenes tilstand egentlig ser ud! Tosse!
Ja de typer slipper man desværre ikke for. Er overbevist om at Lars og Kira har hørt den slags før. Men ja et åar gange har vi været i Brøndby og gå lidt rundt og kigge. Havde en bekendt der udstillede Afghansk Mynde og blev Champion så det var hyggeligt. Men hunde og deres ejere er altid sjove at betragte :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites