Don A 10 Anmeld indhold Skrevet March 16, 2009 Nogen der kender et sted sted at låne musik. Ny/Gammel musik.. Gerne i malmø eller kbh.. Hvis det er i malmø. Skal man så have noget svensk ID kort eller kørekort for at låne?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2009 Her er et link til Malmö Stadsbiblioteks musikbibliotek på Kung Oscars väg Et lånerkort koster 25 kr og udstedes på gyldig leg. Du kan også låne direkte med gyldig leg. men det koster 10 kr pr gang. Jeg ved ikke om du kan låne på et svensk bibliotek med kun dansk legitimation, ....jeg tvivler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
krr74 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2009 Jeg ved ikke om du kan låne på et svensk bibliotek med kun dansk legitimation, ....jeg tvivler. Det kan man godt. Jeg har fået udstedt svensk lånerkort ved at fremvise dansk pas som legitimation. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2009 Siden hvornår er de begyndt at opkræve gebyr for at få et lånerkort? Jeg har da aldrig betalt noget for mit. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2009 Ja hvis det er som i Dk som skulle det vel være gratis. Men fair nok 25kr er oki.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2009 Siden hvornår er de begyndt at opkræve gebyr for at få et lånerkort? Jeg har da aldrig betalt noget for mit. Spørg mig ikke, jeg har ikke været på biblioteket siden jeg i 4.klasse sneg mig til at kigge i Ælle-Bælle-Bolle-Bogen mens bibliotekaren kiggede den anden vej, men det står på bibliotekets hjemmeside at det koster gebyr at få et kort :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites