Jump to content
Nulla

BMW værksted Ystad SKOD

Recommended Posts

:confused: vores nye bimmer var blevet påkørt på den ene side, og skulle laves på Bmw i ystad, da så mange havde talt dårligt om malmø, men hold da kæft nogle røvbananer. Der var bule i den ene bagdør og skærm det skulle rettes ud og om lakeres. 1. gang vi hentede den var det IKKE okay, og nu idag har vi hentet den igen 2. gang, og det er stadigvæk ikke okay, jeg klagede til dem og sagde at der var jo en niveau forskel på døren som om et sandkort er der, man kan altså sagtens se det om man vil + NU er der en ridst i døren når man åbner den, de sagde bare at de kunne ikke lave det bedre !!! TAK røvhuller siger jeg bare. Så ringede jeg til vores forsikring eller rettere BMW forsäkringen de sagde at så skulle jeg kører der ned igen og få en forsikringsmand til at kigge på det igen, jeg sagde det kunne da ikke være rigtigt jeg skal køre der ned igen, de kan jo åbenbart ikke se noget eller finde ud af deres arbejde, kan jeg ikke bare kører til Malmø og få dem til at se på skaden, som ikke er pænt lavet ? og som om det ikke er nok har jeg lige fundet en risde under sidespejlet som ikke var der , da den kom på værkstedet !!!!! Det er første og sidste gang jeg køber BMW hvis det er den service de yder:fight: Ville i finde jer i at få en bil tilbage som er ny og kun kørt 17000km, hvor man kan se der har været en skade der er lavet ????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer lidt an på om bilen har stået i solen, og den originale farve er slidt osv osv - men hvis lakken er normal, så skal der ikke være farveforskel på rep og original hvis de 17.000 er kørt på et års tid. Havde samme problem med en nyere celica i DK efter en skade, og der omlakerede Toyota skærmen, uden beregning og uden ret meget brok - det krævede dog jeg hev deres værkfører ud og se på skaden. Svenden kunne self. ikke se det hehe. Det var også en forsikringsskade. De ødelagde så også min lædergearknop - og den erstattede de også, efter lidt frem og tilbage. Viste sig så at den skide gearknop kostede 1200 kr. nok derfor de ikke var så klar på det griner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:confused: vores nye bimmer var blevet påkørt på den ene side, og skulle laves på Bmw i ystad, da så mange havde talt dårligt om malmø, men hold da kæft nogle røvbananer. Der var bule i den ene bagdør og skærm det skulle rettes ud og om lakeres. 1. gang vi hentede den var det IKKE okay, og nu idag har vi hentet den igen 2. gang, og det er stadigvæk ikke okay, jeg klagede til dem og sagde at der var jo en niveau forskel på døren som om et sandkort er der, man kan altså sagtens se det om man vil + NU er der en ridst i døren når man åbner den, de sagde bare at de kunne ikke lave det bedre !!! TAK røvhuller siger jeg bare. Så ringede jeg til vores forsikring eller rettere BMW forsäkringen de sagde at så skulle jeg kører der ned igen og få en forsikringsmand til at kigge på det igen, jeg sagde det kunne da ikke være rigtigt jeg skal køre der ned igen, de kan jo åbenbart ikke se noget eller finde ud af deres arbejde, kan jeg ikke bare kører til Malmø og få dem til at se på skaden, som ikke er pænt lavet ? og som om det ikke er nok har jeg lige fundet en risde under sidespejlet som ikke var der , da den kom på værkstedet !!!!! Det er første og sidste gang jeg køber BMW hvis det er den service de yder:fight: Ville i finde jer i at få en bil tilbage som er ny og kun kørt 17000km, hvor man kan se der har været en skade der er lavet ????[/quote selvfølgelig skal de lave det om... jeg ha rselv været ude for det samme med min gamle audi S6 fra 2000. resultatet blev pænt man kunne ikke se forskel.. det mest sørgelige af det hele var, at det tog dem 4 fucking måneder at få lortet lavet.... så kan på OVERHOVEDET INGEN!!! måde anbefalde audi i malmø...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Ulla øv øv øv, har desværre også prøvet det 2 gange i Malmö!! Men du kan ikke bare kører til Malmö og få dem til at lave det. Det er jo 2 selvstændige butikker, og Malmö vil jo ikke betaler for et dårligt job, som Ystad har lavet. Jeg kan fortælle at vi altid bruger altid BMW i Helsinborg til vores bilen..det hjælper dig selvfølgelig ikke så meget lige nu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er første og sidste gang jeg køber BMW hvis det er den service de yder ----> hovhov.. Har ellers hørt bmw'en var den bedest bil du have haft :rolleyes:
Den er også fed...men er sgi ikke imponeret over værkstedet i Ystad (og BMW's originalforsikring)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Det er første og sidste gang jeg køber BMW hvis det er den service de yder ---->
Det er et spørgsmål om at vælge sit autoværksted med omhu - Miriam vælger Helsingborg. Vi kører lidt længere nord på og vælger et autoriseret Alpina-værksted istedet: www.jarlsbilservice.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er et spørgsmål om at vælge sit autoværksted med omhu - Miriam vælger Helsingborg. Vi kører lidt længere nord på og vælger et autoriseret Alpina-værksted istedet: www.jarlsbilservice.com
har også flittigt brugt Jarl på vores Alpinaer, men det gør man ikke på en helt ny bil, foruden der står Alpina på den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

.... Jeg vil også bare lige sige, at jeg har haft et par eller tre dårlige oplevelser med ystad-bilcenter. :mad: Første gang var det ved et større service eftersyn, hvor de "lige" fandt ud af ved de tidligere service ikke var blevet byttet div. vitale væsker og filtere !!! Men de havde få måneder for inden sagt god for KM tal og servicehistorik!!! Der med en ekstra udgift på ca. 10.000sek Ved samme service blir jeg ringet op af en af deres "servicerådgivere" og siger at den behøver nye skiver og klodser, det siger jeg ok til, men efter en hurtig snak med Peter fra Bilcentrum-Hörby hvor jeg købte bilen, der tilbyder at skifte bremserne uden beregning :th2:. Så jeg ringer tilbage til dem under 5 min senere for at sige at jeg ikke vil have skiftet bremser, men får det svar at man har byttet dem nu!! på under 5 min.??? det er sgu hurtigere end supermule køre!!!!:laugh: Anden gang kommer allerede på vej hjem fra værkstedet, da bilen gå i nødprogram og humper af sted. det viser sig så at Ystadbilcenter tidligere har forsøgt at udbedere fejlen, med en udgift på ca 15.000sek. Efter 3 dage med bilen på værksted melder de bilen klar!! super !! Men på vej hjem igen går den i nødprogram. Der heldigvis garanti-forsikring på bilen med en selvrisiko på 495.- efter en ny omgang på værksted, får jeg en dobbelt regning på selvrisikoen!!! Tredje gang et par månder efter går opstår samme problem igen!! de laver bilen og jeg får endnu en regning på selvrisikoen igen men denne gang nægter jeg at betale den!! efter samtale med garanti firmaet Fragus. En par uger senere bilver jeg ringet op af ejerens søn, som spørger hidsigt om jeg har tænkt mig at betale de 495,- og derefter han truere med inkasso!!! Jeg betaler modvilligt for at få det ud af verden men jeg kan absolut ikke anbefale dem!! I øvrigt har jeg en svensk kammerat søm har været Mekaniker hos dem!!! og han siger at de aner ikke hvad de laver!! man kunne lige så godt lade den lokale bager lave service på bilen !! Men det jo nok bare mig der er sart!!! :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
får det svar at man har byttet dem nu!! på under 5 min.??? det er sgu hurtigere end supermule køre!!!!:laugh:
Godt så.. Så er det gået hurtig :) Men de har jo reserveholdet fra Ferrie F1 til at skifte dæk og bremser der over. hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du har nog haft en enorm otur, vi använder denna verkstad till samtliga BMW & Mercedes och min bedömming är att någon bättre verkstad finns inte, hög service och moderat prisnivå. Vi har även använt deras lackverkstad och har aldrig haft anmärkningar.
Det må jeg tilslutte mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites