Plesner 10 Anmeld indhold Skrevet March 14, 2009 Er der nogen der er klar på at få tændt op i nogen mtb i de skånske skovområder ? Tænker på at vi kunne mødes i weekenderne og køre et sted. Jeg er frisk på at smide cyklen i bilen og køre lidt nordpå hvis der er noget terræn at køre i deroppe ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2009 Jeg lytter lige med her. Er ved at kigge på MTB igen. Savnet er simpelthen for stort, så er nødt til at have en MTB udover raceren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Plesner 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2009 Jamen så stopper din søgen her: http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?spid=39183&eid=99 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Niels Noel 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2009 Hej plesner, Tjek linket: http://www.malmoterrangcyklister.se/Aktuellt.html Der er nogle seje MTB gutter der mødes et par gange i ugen og weekenderne. Har selv været med, gode lange ture i skovene omkring Malmö- Niels Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2009 Jeg kigger efter en CUBE pt......Rikke har overtaget min GT Zaskar LE, så jeg er cykelløs....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2012 Hej plesner, Tjek linket: http://www.malmoterrangcyklister.se/Aktuellt.html Der er nogle seje MTB gutter der mødes et par gange i ugen og weekenderne. Har selv været med, gode lange ture i skovene omkring Malmö- Niels Liver lige op i denne tråd... Har søgt en del på nettet, men er endnu ikke helt lykkedes mig at finde info omkring rigtig fede ruter på mtb i malmøområdet. Ved at der i diverse danske skove er mtb stier, og bl.a. hareskoven ved ballerup/værløse byder på en del spændende terræn. De gange jeg har (til fods) været ude og se på bøgeskoven, virker det som om der kun er grusstier eller hestespor...? Har kigget på linket, men der står kun de mødes på en p-plads derude, og fra den syntes jeg ikke at have set andet end grusspor... Hvordan opleves det evt. mht. gående osv. når man cykler rundt derude? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2012 Bokskogen er der nogen ok spor. Slimminge er der også et ok spor. Hareskoven er mit All time bedste sted som slår de 2 ovennævnte med flere længder! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2012 Bokskogen er der nogen ok spor. Slimminge er der også et ok spor. Hareskoven er mit All time bedste sted som slår de 2 ovennævnte med flere længder! Hmm var lidt det jeg frygtede...er jo lidt vej at køre, og burde være en del natur at gøre brug af herovre... Fundet Info fra naturstyrrelsen vedr. Mtb spor i de danske skove, findes noget lignende i se? Kan se der er rigeligt med dyre cykler på blocket, så noget får da mudder på dækkene... De spor du omtaler, er det grus eller "rigtig" terræn? Har du oplevet noget man burde overveje inden man drøner derud? Tænker forbud etc... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2012 I hareskoven er det rigtig xcmed rødder, sten, skovbund og stier. Det jeg har prøvet herovre har været det samme dog langt mere grussti, blød skovbund og små stier. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites