BS 4 Anmeld indhold Skrevet March 13, 2009 Jeg fik billetter idag efter 25min forsøg på at komme igennem på telefon. Da jeg kom igennem sad jeg så 50 min i kø. Men 2 stk blev det til! SWEEEET! Andre? Dem der så synes U2 er noget skod. Find et andet sted at skrive det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2009 Jeg syntes U2 er noget skod tsk tsk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TGF 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2009 En stor tak til BS for at gøre opmærksom på billetsalget, nåede lige to billetter i sidste øjeblik.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2009 Jeg fik billetter idag efter 25min forsøg på at komme igennem på telefon. Da jeg kom igennem sad jeg så 50 min i kø. Men 2 stk blev det til! SWEEEET! Andre? Dem der så synes U2 er noget skod. Find et andet sted at skrive det. Tillykke med dem, jeg havde desværre glemt alt om det. Nogen der ved hvor man går hen for at købe et par billetter "brugt"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2009 Tillykke med dem, jeg havde desværre glemt alt om det. Nogen der ved hvor man går hen for at købe et par billetter "brugt"? Det er blocket, men det plejer at være som i DK, og vil have overpriser for dem ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2009 Jeg syntes U2 er noget skod tsk tsk +1 Det kan være at Bono kan redde verden fra den økonomisk krise... En gammel mand med solbriller :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2009 En stor tak til BS for at gøre opmærksom på billetsalget' date=' nåede lige to billetter i sidste øjeblik.:th2:[/quote'] Hvad tid fik du dem? Den første koncert blev vist udsolgt lige omkring kl 10.40 men det så ud til nr 2 holdt lidt længere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TGF 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2009 Hvad tid fik du dem? Den første koncert blev vist udsolgt lige omkring kl 10.40 men det så ud til nr 2 holdt lidt længere. Fik dem omkring kl. 14.50, forsøgte igen lige efter og der var der ikke flere. Pænt heldigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2009 Der er stadig billetter at få på det lovlige billethaj marked: www.biljettnu.se , men puha nogle priser :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janus20 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 Jeg har da to i overskud ...Jeg fik da 2 billetter via ticnet.se, men var så heldig, at score 2 VIP billetter på en auktion (ja helt inde ved Red Zone cirklen). Så hvis der er nogen der vil til Gøteborg her 31. juli så sælger jeg dem gladeligt videre. De koster 2000 for begge - sender dem rekommanderet. Så du/I kan bare skrive! janusma@stud.ku.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2009 Til info til jer U2 fans. I Planetariet i kbh kører der indtil 31/5 en 3D U2 film. Tjek det ud. Jeg HAR bestilt billetter. http://www.tycho.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites