Jump to content
BS

Andre der skal til U2 til sommer i Göteborg?

Recommended Posts

Jeg fik billetter idag efter 25min forsøg på at komme igennem på telefon. Da jeg kom igennem sad jeg så 50 min i kø. Men 2 stk blev det til! SWEEEET! Andre? Dem der så synes U2 er noget skod. Find et andet sted at skrive det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg fik billetter idag efter 25min forsøg på at komme igennem på telefon. Da jeg kom igennem sad jeg så 50 min i kø. Men 2 stk blev det til! SWEEEET! Andre? Dem der så synes U2 er noget skod. Find et andet sted at skrive det.
Tillykke med dem, jeg havde desværre glemt alt om det. Nogen der ved hvor man går hen for at købe et par billetter "brugt"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tillykke med dem, jeg havde desværre glemt alt om det. Nogen der ved hvor man går hen for at købe et par billetter "brugt"?
Det er blocket, men det plejer at være som i DK, og vil have overpriser for dem !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En stor tak til BS for at gøre opmærksom på billetsalget' date=' nåede lige to billetter i sidste øjeblik.:th2:[/quote'] Hvad tid fik du dem? Den første koncert blev vist udsolgt lige omkring kl 10.40 men det så ud til nr 2 holdt lidt længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad tid fik du dem? Den første koncert blev vist udsolgt lige omkring kl 10.40 men det så ud til nr 2 holdt lidt længere.
Fik dem omkring kl. 14.50, forsøgte igen lige efter og der var der ikke flere. Pænt heldigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har da to i overskud ...Jeg fik da 2 billetter via ticnet.se, men var så heldig, at score 2 VIP billetter på en auktion (ja helt inde ved Red Zone cirklen). Så hvis der er nogen der vil til Gøteborg her 31. juli så sælger jeg dem gladeligt videre. De koster 2000 for begge - sender dem rekommanderet. Så du/I kan bare skrive! janusma@stud.ku.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites