Maria 10 Anmeld indhold Skrevet March 12, 2009 Hej Jeg fik nyt job i marts 2008, dvs da jeg havde ferie tilbage (maj 2007 - maj 2008) fik jeg ferie penge udbetalt. Jeg fik også et papir på at jeg havde feriepenge tilgode fra de to mdr jeg havde arbejdet i 2008 (dvs de penge bliver udbetalt maj 2009) Nu sidder jeg og skal til at indberette hvad jeg har tjent i 2008, og kan se at begge portioner af feriepenge er indberettet af min tidligere arbejdsplads som indtjent i 2008. Er det rigtigt, også selvom jeg først får resten udbetalt i maj 2009?? (det er mange år siden jeg har fået feriepenge udbetalt, så er ret blank på dette område) På forhånd tak for hjælpen. Mvh Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2009 Hej Jeg fik nyt job i marts 2008, dvs da jeg havde ferie tilbage (maj 2007 - maj 2008) fik jeg ferie penge udbetalt. Jeg fik også et papir på at jeg havde feriepenge tilgode fra de to mdr jeg havde arbejdet i 2008 (dvs de penge bliver udbetalt maj 2009) Nu sidder jeg og skal til at indberette hvad jeg har tjent i 2008, og kan se at begge portioner af feriepenge er indberettet af min tidligere arbejdsplads som indtjent i 2008. Er det rigtigt, også selvom jeg først får resten udbetalt i maj 2009?? (det er mange år siden jeg har fået feriepenge udbetalt, så er ret blank på dette område) På forhånd tak for hjælpen. Mvh Maria Dine feriepenge er indtjent i 2008, og der er de også beskattet. Du betaler jo ikke skat når du får dem udbetalt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2009 Mange tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites