Jump to content
Juff

Mitsubishi Lancer Ralliart

Recommended Posts

Bliver lidt spændende at se hvad denne fætter kommer til at koste til sommer. En "neddroslet Evo" med 240 HK :rolleyes: Har dog ikke selv den store kenskab til mitsubishis kvalitet, nogen påstår interiøret er lidt oldfashion/plastik ? :rolleyes:http://www.automotorsport.se/news/13467/gen%C3%A8ve-mitsubishi-lancer-ralliart/ Ralliart får alltså likartade mekanik som Evo X, vilket innebär tvåliters turbofyra på 240 hästkrafter och 343 Nm, sexväxlade dubbelkopplingslådan SST (som i Sport Shift Transmission) och samma fyrhjulsdrift, kallad S-AWC, som i "Super All Wheel Control". S-AWC innebär att man kombinerar antisladdsystem, aktiv girkontroll, aktiv mittdiff, aktiv diffbroms och en sportigare funktion av ABS-bromsarna. SST-lådan bygger på samma växlingsteknik som Volkswagen och Audi har i sina DSG-lådor. Kopplingen sköts elektromekaniskt och tack vare dubbla kopplingspaket som vart och ett hanterar tre av de sex växlarna, kan man växla under full belastning - med paddelreglage framför ratten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så er jeg klart mere til den nye Focus.....Den tror jeg bare bliver et hit!! Har alt pånær træk på alle 4 poter desværre.....:(
jow den er fin.. men lidt for ekstrem.... skal desuden have 5 døre næste gang.. har 3 nu :rolleyes: 5 døre, sjov, gerne 200 hk +/- og hatchback er kravene.....:) [Golfen er fin basse, men det bliver nok ikke den i det her tilfælde ] ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
he he.... eeej heller ikke den dannemare...men jow' date=' den opfylder kravene..[/quote'] Subaru impreza wrx - 5 døre/hatchback, fin komfort og alligevel 230 heste og noget der flytter sig. Tørstig er den også :cool: Og btw en 'neddroslet' impreza wrx sti Jeg har 2008'er, hvis du er tilstrækkelig nysgerrig :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Subaru impreza wrx - 5 døre/hatchback, fin komfort og alligevel 230 heste og noget der flytter sig. Tørstig er den også :cool: Og btw en 'neddroslet' impreza wrx sti Jeg har 2008'er, hvis du er tilstrækkelig nysgerrig :thumbup:
Jow lidt tørstig er den da.. kan se den er på subaru.dk men ikke på subaru.se Er det en fejl eller er din importeret ? hvad koster sådan en fætter mon :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jow lidt tørstig er den da.. kan se den er på subaru.dk men ikke på subaru.se Er det en fejl eller er din importeret ? hvad koster sådan en fætter mon :rolleyes:
Ja, det er lidt sært 2009'eren ikke er på den svenske forhandlers liste. Tror den danske er 2008'eren. Den nye 2009 bliver ellers med strammere fjedre, og 15 hk mere ifølge det jeg har læst. Min er svensksåld 2008'er, jeg er 1. private ejer, købt fra forhandleren (förenade motor, malmö). :cool: 2008 er jo en ny karosse, og et blødere setup bl.a. Jeg havde før en 2006'er, og den var væsentligt fastere, og anderledes agressiv, men de er tilsyneladende lige hurtige 0-100, turboen starter bare tidligere nu og den er mere komfort-orienteret. Også derfor det ville være lidt sjovt med 2009, som har fået strammet op og mere kraft.:th2: Min 2008 kostede knapt 300.000 Sek som ny. Og ser man på prisen på Sti'en, så er der ikke de store stigninger fra 2008 til 2009. Mon ikke wrx'en kommer til landet også?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Subaru impreza wrx - 5 døre/hatchback, fin komfort og alligevel 230 heste og noget der flytter sig. Tørstig er den også :cool: Og btw en 'neddroslet' impreza wrx sti Jeg har 2008'er, hvis du er tilstrækkelig nysgerrig :thumbup:
Det var vel dig, jeg fulgtes med over broen her for godt en times tid siden? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Netop :th2: Kvik sag den opc. Jeg undrede mig på et tidspunkt op ad rampen, og måtte lige sikre mig jeg havde trådt pedalen ned :rolleye: Normalt er sådan en lille opel jo ikke foran i længere tid. Men den er pæn og nydelig anonym på den fede måde. Næste gang, så spotter jeg det hurtigere....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe..... hvad farve er den starlet egentlig.. har set en nogle gange der kører en 140-150 stykker, men den er vidst grøn... :rolleyes: og dannemare og larsk, i skal køre pænt, man ligger ikke og racer på broen :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
og dannemare og larsk' date=' i skal køre pænt, man ligger ikke og racer på broen :cool:[/quote'] Det var nu også ganske pænt og udramatisk. Dagens kick er jo når man kommer ud af betalingsanlægget mod dk, og så bare kan accelerere i bund op ad rampen. Kl. lidt over 9 er der sjældent nogen i vejen. :rolleye: Og der var dannemare kommet ud lidt før mig, men holdt sig :confused: sært nok foran et stykke op..... :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites