Jump to content
Swan

Mange lejl tilsalg i Bunkeflostrand?

Recommended Posts

Hej, Jeg har siddet og kigget efter en bolig i Malmø og studset over der er mange lejl tilsalg i et lille område i Bunkeflostrand, er der nogen speciel grund til dette? Tænker på byggesjusk osv... Mange af dem har stået tilsalg længe.. Tak for svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi det er en overpriced danskergetto praktisk talt beliggende på motorvejen..... en nydelse at sidde og grille nede i gården "vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm..." Og, kom så alle jer der bor der og sig at det aner jeg intet om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er flere årsager. Primært er det nok at priserne i danmark er faldet, så en del danskere flytter hjem igen og med +40% danskere derude, giver det en del ledige boliger. Sekkundært: Dårlig infrastruktur (Indkøb, cafeer osv.), høj månedlig hyre, rygter om byggesjusk og at en stor del af sælgerene forsøger at sælge til over reel markedspris, da de ellers vil skulle acceptere store tab i forhold til købspriserne i 2005-2007.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fordi det er en overpriced danskergetto praktisk talt beliggende på motorvejen..... en nydelse at sidde og grille nede i gården "vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm..." Og, kom så alle jer der bor der og sig at det aner jeg intet om.
Ja, siden du beder om det. En ualmindelig dum og fejlagtigt kommentar. Klap kebabben! Der har været en del lejligheder til salg herude siden foråret. Området er specielt følsomt overfor prisudsving i Kbh, fordi så mange danskere bosætter sig herude. Enten flytter de hjem efter et halvt års tid, eller de bliver boende lidt længere og rykker længere ind i Sverige. Men jeg synes da, jeg ser lidt flere flyttebiler nu end for et halvt år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites