Swan 10 Anmeld indhold Skrevet March 8, 2009 Hej, Jeg har siddet og kigget efter en bolig i Malmø og studset over der er mange lejl tilsalg i et lille område i Bunkeflostrand, er der nogen speciel grund til dette? Tænker på byggesjusk osv... Mange af dem har stået tilsalg længe.. Tak for svar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2009 Fordi det er en overpriced danskergetto praktisk talt beliggende på motorvejen..... en nydelse at sidde og grille nede i gården "vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm..." Og, kom så alle jer der bor der og sig at det aner jeg intet om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NGO 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2009 Der er flere årsager. Primært er det nok at priserne i danmark er faldet, så en del danskere flytter hjem igen og med +40% danskere derude, giver det en del ledige boliger. Sekkundært: Dårlig infrastruktur (Indkøb, cafeer osv.), høj månedlig hyre, rygter om byggesjusk og at en stor del af sælgerene forsøger at sælge til over reel markedspris, da de ellers vil skulle acceptere store tab i forhold til købspriserne i 2005-2007. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2009 De mange lejligheder til salg i Annestad bekræfter blot det billede man genfinder i det meste af Malmø lige for tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2009 Fordi det er en overpriced danskergetto praktisk talt beliggende på motorvejen..... en nydelse at sidde og grille nede i gården "vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm...vromm..." Og, kom så alle jer der bor der og sig at det aner jeg intet om. Ja, siden du beder om det. En ualmindelig dum og fejlagtigt kommentar. Klap kebabben! Der har været en del lejligheder til salg herude siden foråret. Området er specielt følsomt overfor prisudsving i Kbh, fordi så mange danskere bosætter sig herude. Enten flytter de hjem efter et halvt års tid, eller de bliver boende lidt længere og rykker længere ind i Sverige. Men jeg synes da, jeg ser lidt flere flyttebiler nu end for et halvt år siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites