dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Har grint meget af dig og din far' date=' med jeres ensporethed hvad angår mærke - men jeg æder alt igen..........summer stadig i kroppen :D[/quote'] Hehehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 30, 2009 '06 Mercedes Benz SL 65 AMG Det var dog utrolig, så stor prisforskel på samme model/årgang/km - måske "svensksåld" slår igennem her 885.000 SEK - www.blocket.se/lund/Mercedes_Benz_SL_65_AMG__nyservad__panorama_22775681.htm?ca=23_11&w=3 1.100.000 SEK - www.blocket.se/helsingborg/Mercedes_Benz_SL_65_AMG_22642297.htm?ca=23_11&w=3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2009 Det koster så lige 215.000 at køre 10.000km...... Designo koster åbentbart. Havde klart valgt den sorte, såfremt penge ikke var et issue... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret July 30, 2009 Det koster så lige 215.000 at køre 10.000km...... Designo koster åbentbart. Havde klart valgt den sorte, såfremt penge ikke var et issue... Designo koster kassen, men (IMO) burde det være standard i de store SL-udgaver. En alm. SL 500/55 AMG ligner noget fra en ældre Chevrolet:surprise: F.eks en lysegrå kabine med plastiktræ paneller:eek: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 30, 2009 Designo koster kassen, men (IMO) burde det være standard i de store SL-udgaver. Jamen i den klasse skal man da kunne designe sin egen vogn in jeden Detail Damm - mit blik er faldet på Black Series udgaven. Dét er vist modellen :) www.youtube.com/watch?v=zMowwZzCsjA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Jamen i den klasse skal man da kunne designe sin egen vogn in jeden Detail Damm - mit blik er faldet på Black Series udgaven. Dét er vist modellen :) www.youtube.com/watch?v=zMowwZzCsjA Se NU har mercedes endelig formået at lave en sportsvogn - og ikke en clk der har fået metal foldetag. For dælen den ser lækker ud. Men det er prisen vel også ? - man må vel vente en 5 år, inden dødelig lille mig, får råd til den sådan kaptajn hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 3,7 mill......koster den...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Damm - mit blik er faldet på Black Series udgaven. Dét er vist modellen :) www.youtube.com/watch?v=zMowwZzCsjA Er det stadig en cabrio? synes de siger noget omkring de 2 minutter, at taget er flået af, og erstattet med carbon. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Også helt korrekt! Er det stadig en cabrio? synes de siger noget omkring de 2 minutter' date=' at taget er flået af, og erstattet med carbon.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Også helt korrekt! Nope. Der er fast tag på en SL 65 AMG Black Series Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Er det ikke også det jeg siger??? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Til 3.7 mill kunne jeg godt finde noget andet, sjovere og billigere - så som en porsche 997 gt3. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Jeps.... Alternativt en Dax Rush...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Er det ikke også det jeg siger??? ;) Nej, det er ikke dét, "omverdenen" forstår på dit skriv... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Så skal "omverdenen" da til at ha' pudset brillerne......;) Nej' date=' det er ikke dét, "omverdenen" forstår på dit skriv...[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Er det ikke også det jeg siger??? ;) Afhænger af hvad du svarer på ;) For er det spørgsmålet "Er det stadig en cabrio?", så er det jo ikke korrekt ;). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Der er fast tag på en SL 65 AMG Black Series I så falde 'ville' jeg 'nøjes' med en SL65 AMG, og beholde den resterende sjat penge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 I så falde 'ville' jeg 'nøjes' med en SL65 AMG' date=' og beholde den resterende sjat penge.[/quote'] Præcis hvad Clarkson også siger i TopGear: "The most uncomfortable car in human history". http://www.youtube.com/watch?v=kdg7Rhijzok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Nej men var det "de siger noget omkring de 2 minutter, at taget er flået af, og erstattet med carbon.", så passer det jo meget godt.... ;) Afhænger af hvad du svarer på ;) For er det spørgsmålet "Er det stadig en cabrio?", så er det jo ikke korrekt ;). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 Hehe de vil hellere have en sl 65 alm :D det ville jeg satme også til den pris og de skod sæder. Så lige et andet link hvor de testede mustang roush(stavning) og mustang shelby(gt500) - der ville de hellere have en bmw m3 :D Men syns de sammenligner pære og bananer - man kan ikke sammenligne en amerikaner med en europæer. 2 forskellige stilarter - amerikanere er mere lyd og livstil, og europæere er mere performance og bane :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2009 amerikanere er mere lyd og livstil' date=' og europæere er mere performance og bane :-)[/quote']Det er jo den gamle "muscle & imports"-sang igen. Hvis man køber en SL65AMG Black så a) Har man for mange penge eller b) En lidelse der burde behandles alternativt c) Begge dele Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2009 Fatter stadig ikke at man tager en cabriolet, og fjerner cabriolet egenskaberne. Det var sgu da noget af en omvej. Svarer vel til at man køber et hus med indendørs pool, hiver vandet ud, og stiller et bordtennisbord derned - Ved faktisk om en person, som har gjort det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2009 ...amerikanere er mere lyd og livstil... apropos amerikanere, så skal jeg sgu en dag have mig en "bonderøvs"-bil som denne (bare til når jeg skal en tur forbi Sysav med affald eller i Bauhaus og handle lidt gulvbrædder ;)): http://bytbil.com/bilar/begagnade/dodge/ram/tv9qjwbg/?criterias=A2ABEAYsk.ThgAUA! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2009 Hahahahahahahahahahahahahaha..... Og så bare en ordentlig koger på parkeringspladsen oppe ved Bauhaus......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2009 apropos amerikanere' date=' så skal jeg sgu en dag have mig en "bonderøvs"-bil som denne (bare til når jeg skal en tur forbi Sysav med affald eller i Bauhaus og handle lidt gulvbrædder ;)): [url']http://bytbil.com/bilar/begagnade/dodge/ram/tv9qjwbg/?criterias=A2ABEAYsk.ThgAUA! Hvad er der lige sket for gearstangen på den bil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites