Jump to content
Guest Mogens

Hvad synes du, ville være det bedste valg?

Recommended Posts

Guest PeterK
Det koster så lige 215.000 at køre 10.000km......:sick: Designo koster åbentbart. Havde klart valgt den sorte, såfremt penge ikke var et issue...
Designo koster kassen, men (IMO) burde det være standard i de store SL-udgaver. En alm. SL 500/55 AMG ligner noget fra en ældre Chevrolet:surprise: F.eks en lysegrå kabine med plastiktræ paneller:eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen i den klasse skal man da kunne designe sin egen vogn in jeden Detail :rolleye: Damm - mit blik er faldet på Black Series udgaven. Dét er vist modellen :) www.youtube.com/watch?v=zMowwZzCsjA
Se NU har mercedes endelig formået at lave en sportsvogn - og ikke en clk der har fået metal foldetag. For dælen den ser lækker ud. Men det er prisen vel også ? - man må vel vente en 5 år, inden dødelig lille mig, får råd til den sådan kaptajn hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej men var det "de siger noget omkring de 2 minutter, at taget er flået af, og erstattet med carbon.", så passer det jo meget godt.... ;)

Afhænger af hvad du svarer på ;) For er det spørgsmålet "Er det stadig en cabrio?", så er det jo ikke korrekt ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe de vil hellere have en sl 65 alm :D det ville jeg satme også til den pris og de skod sæder. Så lige et andet link hvor de testede mustang roush(stavning) og mustang shelby(gt500) - der ville de hellere have en bmw m3 :D Men syns de sammenligner pære og bananer - man kan ikke sammenligne en amerikaner med en europæer. 2 forskellige stilarter - amerikanere er mere lyd og livstil, og europæere er mere performance og bane :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
amerikanere er mere lyd og livstil' date=' og europæere er mere performance og bane :-)[/quote']Det er jo den gamle "muscle & imports"-sang igen. Hvis man køber en SL65AMG Black så a) Har man for mange penge eller b) En lidelse der burde behandles alternativt c) Begge dele :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fatter stadig ikke at man tager en cabriolet, og fjerner cabriolet egenskaberne. Det var sgu da noget af en omvej. Svarer vel til at man køber et hus med indendørs pool, hiver vandet ud, og stiller et bordtennisbord derned - Ved faktisk om en person, som har gjort det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
apropos amerikanere' date=' så skal jeg sgu en dag have mig en "bonderøvs"-bil som denne (bare til når jeg skal en tur forbi Sysav med affald eller i Bauhaus og handle lidt gulvbrædder ;)): [url']http://bytbil.com/bilar/begagnade/dodge/ram/tv9qjwbg/?criterias=A2ABEAYsk.ThgAUA! :laugh:
Hvad er der lige sket for gearstangen på den bil? :laugh:ViewImage.aspx?MediaId=4859719&customer=ucars&path=ATL654-2080.jpg&type=full2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites