Jump to content
Guest Mogens

Hvad synes du, ville være det bedste valg?

Recommended Posts

Og sådan kunne vi jo blive ved..... Porsche er en fed bil, men til de lange stræk på motorvejen, så kommer den til kort.... Det gør den også såfremt der skal strækkes ben på de tyske autobahns. Der er altså kommet biler ind der sætter en 997 turbo/gt2 til vægs. Og vi snakker stadig std. biler. Ikke noget RUF eller andet eksotisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og sådan kunne vi jo blive ved..... Porsche er en fed bil, men til de lange stræk på motorvejen, så kommer den til kort.... Det gør den også såfremt der skal strækkes ben på de tyske autobahns. Der er altså kommet biler ind der sætter en 997 turbo/gt2 til vægs. Og vi snakker stadig std. biler. Ikke noget RUF eller andet eksotisk.
Jo men de fleste af de "andre" biler kan jo kun køre 250 km/t (medmindre man fjerner begrænsningen altså) og der kan Porsche jo køre stærkere :laugh: Bortset fra det, så kørte jeg til Østrig sidste sommer i min Boxster S og det var slet ikke noget problem på motorvejen overhovedet, den gjorde det ganske glimrende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En 997 S Cab er 1023013210421451231 gange federe end en skide mercedes
Jeg må altså faktisk indrømme, at jeg synes ikke cab udgaven af 911 (996 og 997) er særlig pæn, der er noget gumpet over bagenden. Boxsteren er den pæneste Porsche cab i mine øjne. Men sådan en SL65 er da helt sikkert en totalt fed bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved det godt Danny......Der er mange kringlede sving på Autobahn og på Øresundsbroen..... På ringen er vi helt enige. Det kommer en SL65 til kort...... Alle andre steder, er det bare et autobahn lokomotiv.....og det er det den er bygget til! Husk på det. Porsche er en helt anderledes bil......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Porsche er en helt anderledes bil......
Ja, den kører fra en Mercedes på den kringlede autobahn ! Nuvel - situationen vil være den, at jeg med årene sandsynligvis bliver mere til cruising end "først over stregen" og derfor vil være ligeglad med den store køretekniske performance. Jeg vil til enhver tid vælge en Porsche, men da jeg nu ønsker mig en cab (med fast tag), må jeg desværre finde et andet bilmærke. Bentley Continental eller Jaguar XJR kunne også være det nye bilmærke for mig, men de har desværre stadig kluden. Corvette måske...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, den kører fra en Mercedes på den kringlede autobahn ! Nuvel - situationen vil være den, at jeg med årene sandsynligvis bliver mere til cruising end "først over stregen" og derfor vil være ligeglad med den store køretekniske performance. Jeg vil til enhver tid vælge en Porsche, men da jeg nu ønsker mig en cab (med fast tag), må jeg desværre finde et andet bilmærke. Bentley Continental eller Jaguar XJR kunne også være det nye bilmærke for mig, men de har desværre stadig kluden. Corvette måske...
Man behøver ikke køre Mercedes for at få ståltag. BMW laver det også http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=105981800&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&features=PARKING_SENSORS&features=LEATHER_SEATS&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=Cabrio&tabNumber=2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Personligt' date=' så er BMWen blevet lige så kedelig og grå som audi - så hellere en mercedes med ståltag. Nuvel, en mercedes er heller ikke ophidsende, men det er stadig en mercedes, med den prestige og stil det medfører :-)[/quote'] Hehe, det er nok pga. alderen du synes det..... ligesom min far ;):D:scared: Håber folk kan tage lidt gas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Guest Mogens
Håber ikke det er alt for OT, men hvorfor er et fast tag så vigtigt, Mogens?
Vi er jo 2 personer i husholdningen, som skal gi' sit besyv med ifm. en given handel. "Hun" ka' bedst li' (= skal være) en cab med ståltag ift. klud - derfor :laugh: Hvis "man" alligevel drister sig til at handle cab m/klud på trods af ovennævnte, skal man blot høre på det, indtil bilen er solgt igen - gider jeg ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe, det er nok pga. alderen du synes det..... ligesom min far ;):D:scared: Håber folk kan tage lidt gas
Hehhe, kører ikke selv mercedes pt. - men har da haft en, og syns stadig deres design er mere stilet og prestige end BMW. Så lige den nye e-klasse idagi HBG- den skal være min bil nr. 2 på et tidspunkt! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi er jo 2 personer i husholdningen, som skal gi' sit besyv med ifm. en given handel. "Hun" ka' bedst li' (= skal være) en cab med ståltag ift. klud - derfor :laugh: Hvis "man" alligevel drister sig til at handle cab m/klud på trods af ovennævnte, skal man blot høre på det, indtil bilen er solgt igen - gider jeg ikke ;)
Hehe, det forstår jeg så godt... Jeg har bare problemstillingen med, at der skal være plads til en autostol bagi også, og så er der ikke ret mange cabs tilbage at vælge imellem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Jeg har bare problemstillingen med, at der skal være plads til en autostol bagi også, og så er der ikke ret mange cabs tilbage at vælge imellem...
Der er plads i en Porsche ;) Hvis du har et barn, der skal sidde i autostol på bagsædet i en cab, bliver det dælme en vindblæst fornøjelse for den lille, da !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, nu er der ikke tale om, at den lille skal sidde bagi med 110 kmt, men nærmere på en stilfærdig tur ud i naturen eller langs vandet... Pt. kigger jeg på A4 eller BMW 3 serie - er der alternativer, mht størrelsen, til disse? Beklager hvis jeg kaprer tråden - sig til hvis jeg skal starte en separat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
hehe, nu er der ikke tale om, at den lille skal sidde bagi med 110 kmt, men nærmere på en stilfærdig tur ud i naturen eller langs vandet... Pt. kigger jeg på A4 eller BMW 3 serie - er der alternativer, mht størrelsen, til disse?
MB CLK ?
Beklager hvis jeg kaprer tråden - sig til hvis jeg skal starte en separat
Du "kører" bare løs :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehhe, kører ikke selv mercedes pt. - men har da haft en, og syns stadig deres design er mere stilet og prestige end BMW. Så lige den nye e-klasse idagi HBG- den skal være min bil nr. 2 på et tidspunkt! :D
Hehe nej, du kører jo det eneste rigtige....:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe nej' date=' du kører jo det eneste rigtige....:thumbup:[/quote'] Har grint meget af dig og din far, med jeres ensporethed hvad angår mærke - men jeg æder alt igen..........summer stadig i kroppen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites