Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 Du skal nok blive klogere Danny......;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 Du skal nok blive klogere Danny......;) Køb du dig en Porsche, så bliver du straks klogere....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 Og sådan kunne vi jo blive ved..... Porsche er en fed bil, men til de lange stræk på motorvejen, så kommer den til kort.... Det gør den også såfremt der skal strækkes ben på de tyske autobahns. Der er altså kommet biler ind der sætter en 997 turbo/gt2 til vægs. Og vi snakker stadig std. biler. Ikke noget RUF eller andet eksotisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 Og sådan kunne vi jo blive ved..... Porsche er en fed bil, men til de lange stræk på motorvejen, så kommer den til kort.... Det gør den også såfremt der skal strækkes ben på de tyske autobahns. Der er altså kommet biler ind der sætter en 997 turbo/gt2 til vægs. Og vi snakker stadig std. biler. Ikke noget RUF eller andet eksotisk. Jo men de fleste af de "andre" biler kan jo kun køre 250 km/t (medmindre man fjerner begrænsningen altså) og der kan Porsche jo køre stærkere Bortset fra det, så kørte jeg til Østrig sidste sommer i min Boxster S og det var slet ikke noget problem på motorvejen overhovedet, den gjorde det ganske glimrende ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 En 997 S Cab er 1023013210421451231 gange federe end en skide mercedes Jeg må altså faktisk indrømme, at jeg synes ikke cab udgaven af 911 (996 og 997) er særlig pæn, der er noget gumpet over bagenden. Boxsteren er den pæneste Porsche cab i mine øjne. Men sådan en SL65 er da helt sikkert en totalt fed bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 Ja.....Men uden begrænser er SL65 blevet målt til den 3 hurtigste std. bil nogensinde..... 338 km/t helt std. Og det skete på nardo..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=0WqQ-bSr8hg 348 km/t........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 Nu handler det ikke altid kun om at køre lige ud! Man skal nok prøve det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 Jeg ved det godt Danny......Der er mange kringlede sving på Autobahn og på Øresundsbroen..... På ringen er vi helt enige. Det kommer en SL65 til kort...... Alle andre steder, er det bare et autobahn lokomotiv.....og det er det den er bygget til! Husk på det. Porsche er en helt anderledes bil...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 8, 2009 Porsche er en helt anderledes bil...... Ja, den kører fra en Mercedes på den kringlede autobahn ! Nuvel - situationen vil være den, at jeg med årene sandsynligvis bliver mere til cruising end "først over stregen" og derfor vil være ligeglad med den store køretekniske performance. Jeg vil til enhver tid vælge en Porsche, men da jeg nu ønsker mig en cab (med fast tag), må jeg desværre finde et andet bilmærke. Bentley Continental eller Jaguar XJR kunne også være det nye bilmærke for mig, men de har desværre stadig kluden. Corvette måske... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Ja, den kører fra en Mercedes på den kringlede autobahn ! Nuvel - situationen vil være den, at jeg med årene sandsynligvis bliver mere til cruising end "først over stregen" og derfor vil være ligeglad med den store køretekniske performance. Jeg vil til enhver tid vælge en Porsche, men da jeg nu ønsker mig en cab (med fast tag), må jeg desværre finde et andet bilmærke. Bentley Continental eller Jaguar XJR kunne også være det nye bilmærke for mig, men de har desværre stadig kluden. Corvette måske... Man behøver ikke køre Mercedes for at få ståltag. BMW laver det også http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=105981800&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&features=PARKING_SENSORS&features=LEATHER_SEATS&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=Cabrio&tabNumber=2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Personligt, så er BMWen blevet lige så kedelig og grå som audi - så hellere en mercedes med ståltag. Nuvel, en mercedes er heller ikke ophidsende, men det er stadig en mercedes, med den prestige og stil det medfører :-) Man behøver ikke køre Mercedes for at få ståltag. BMW laver det også http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=105981800&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&features=PARKING_SENSORS&features=LEATHER_SEATS&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=Cabrio&tabNumber=2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 men det er stadig en mercedes' date=' [b']med den prestige og stil det medfører :-) :confused: Nåh ja ok, du mener blandt andre MB ejere selvfølgelig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Personligt' date=' så er BMWen blevet lige så kedelig og grå som audi - så hellere en mercedes med ståltag. Nuvel, en mercedes er heller ikke ophidsende, men det er stadig en mercedes, med den prestige og stil det medfører :-)[/quote'] Hehe, det er nok pga. alderen du synes det..... ligesom min far ;):D:scared: Håber folk kan tage lidt gas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 :confused: Nåh ja ok, du mener blandt andre MB ejere selvfølgelig. HEHEHEHEHE!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Man behøver ikke køre Mercedes for at få ståltag. BMW laver det også http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=105981800&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&features=PARKING_SENSORS&features=LEATHER_SEATS&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=Cabrio&tabNumber=2 Aaahhh - totalt overset den :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Håber ikke det er alt for OT, men hvorfor er et fast tag så vigtigt, Mogens? Jeg kigger selv på cab - og er meget i tvivl om, om det skal være med "klud" eller fast tag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Håber ikke det er alt for OT, men hvorfor er et fast tag så vigtigt, Mogens? Vi er jo 2 personer i husholdningen, som skal gi' sit besyv med ifm. en given handel. "Hun" ka' bedst li' (= skal være) en cab med ståltag ift. klud - derfor Hvis "man" alligevel drister sig til at handle cab m/klud på trods af ovennævnte, skal man blot høre på det, indtil bilen er solgt igen - gider jeg ikke ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Hehe, det er nok pga. alderen du synes det..... ligesom min far ;):D:scared: Håber folk kan tage lidt gas Hehhe, kører ikke selv mercedes pt. - men har da haft en, og syns stadig deres design er mere stilet og prestige end BMW. Så lige den nye e-klasse idagi HBG- den skal være min bil nr. 2 på et tidspunkt! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Vi er jo 2 personer i husholdningen, som skal gi' sit besyv med ifm. en given handel. "Hun" ka' bedst li' (= skal være) en cab med ståltag ift. klud - derfor Hvis "man" alligevel drister sig til at handle cab m/klud på trods af ovennævnte, skal man blot høre på det, indtil bilen er solgt igen - gider jeg ikke ;) Hehe, det forstår jeg så godt... Jeg har bare problemstillingen med, at der skal være plads til en autostol bagi også, og så er der ikke ret mange cabs tilbage at vælge imellem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Jeg har bare problemstillingen med, at der skal være plads til en autostol bagi også, og så er der ikke ret mange cabs tilbage at vælge imellem... Der er plads i en Porsche ;) Hvis du har et barn, der skal sidde i autostol på bagsædet i en cab, bliver det dælme en vindblæst fornøjelse for den lille, da ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 hehe, nu er der ikke tale om, at den lille skal sidde bagi med 110 kmt, men nærmere på en stilfærdig tur ud i naturen eller langs vandet... Pt. kigger jeg på A4 eller BMW 3 serie - er der alternativer, mht størrelsen, til disse? Beklager hvis jeg kaprer tråden - sig til hvis jeg skal starte en separat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 hehe, nu er der ikke tale om, at den lille skal sidde bagi med 110 kmt, men nærmere på en stilfærdig tur ud i naturen eller langs vandet... Pt. kigger jeg på A4 eller BMW 3 serie - er der alternativer, mht størrelsen, til disse? MB CLK ? Beklager hvis jeg kaprer tråden - sig til hvis jeg skal starte en separat Du "kører" bare løs :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Hehhe, kører ikke selv mercedes pt. - men har da haft en, og syns stadig deres design er mere stilet og prestige end BMW. Så lige den nye e-klasse idagi HBG- den skal være min bil nr. 2 på et tidspunkt! :D Hehe nej, du kører jo det eneste rigtige.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2009 Hehe nej' date=' du kører jo det eneste rigtige....[/quote'] Har grint meget af dig og din far, med jeres ensporethed hvad angår mærke - men jeg æder alt igen..........summer stadig i kroppen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites