Jump to content
Guest Mogens

Hvad synes du, ville være det bedste valg?

Recommended Posts

Hej, Jeg har haft fornøjelsen af at køre i en SL65. Hold da kæft hvor er den hurtig - og en helt ubeskrivlig lyd, det er helt klart en bil som ligger øverst på min liste :-) I en højhastighedstest på en bane i Italien, er den blevet målt til 334 km/t i standard udgave - den var lige en 2 km/t hurtigere end SLR. Hvis du ikke skal tænke på, hvad den koster hvis den går i stykker, har jeg kun en ting at sige - KØB KØB KØB Mvh. Mr. Kubik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Porsche 996 Turbo. Sådan en Mercedes SL 55/65 AMG er en spand. Den er hurtig ligeud, men når der kommer et sving står den af. Det finder du ud af når du kommer ud og prøvekører en.
Jeg er enig i, at hvis du skal og køre en masse sving, er den nok lige blød i affjedringen m.m.
He he - sikkert rigtigt. Jeg er af den opfattelse, at de 2 biler anvendes vidt forskelligt. Hvor Porschen er racervognen på nr plader, er MB'eren mere til cruising. Og det kunne jo være, at man med tiden facer, at det ikke behøver at gå så stærkt mere. Trafikken sydpå er heller ikke til det mere :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trafikken sydpå er heller ikke til det mere :cry:
Så kører du ikke de rigtige steder i Tyskland :cool: Jeg er helt vild med lyden af V8'eren i SL55 AMG. En af mine kammerater er sælger hos Mercedes, og han er en gang kommet i en SL63 AMG og den lyder altså også helt vildt godt må jeg sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så kører du ikke de rigtige steder i Tyskland :cool: Jeg er helt vild med lyden af V8'eren i SL55 AMG. En af mine kammerater er sælger hos Mercedes, og han er en gang kommet i en SL63 AMG og den lyder altså også helt vildt godt må jeg sige.
SL63 AMG har designet med sig: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lfyye4kjssjv&asrc=fa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kun en bil for mig....Efter at ha' hørt den ude hos MB i Malmø, så klart en CLK 63 black series. Sælgeren stod og forklarede mig, at en 65'er var altfor tung i næsen og var mere til ligeud. Men der gik det også stærkt......:) Det er en af de hurtigste biler std til 300 km/t.....under 30 sek. Skal du alligevel bruge de penge på en bil, så vælg en black series. Helt anderledes lækkert.....og ikke fyldt med unødig vægt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er kun en bil for mig....Efter at ha' hørt den ude hos MB i Malmø, så klart en CLK 63 black series. Sælgeren stod og forklarede mig, at en 65'er var altfor tung i næsen og var mere til ligeud. Men der gik det også stærkt......:) Det er en af de hurtigste biler std til 300 km/t.....under 30 sek. Skal du alligevel bruge de penge på en bil, så vælg en black series. Helt anderledes lækkert.....og ikke fyldt med unødig vægt.
sl55 er da opgivet til 28 sek 0-300 så den er vel ligeså hurtig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er måske knap så meget 'cruising' over en black series. Skal man have race skal man holde sig til Porsche, Ferrari, Lamborghini - IMO!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Der er måske knap så meget 'cruising' over en black series. Skal man have race skal man holde sig til Porsche, Ferrari, Lamborghini - IMO!
Enig - det er ik' til det ;) (som jeg også skriver)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
der må jeg lige påpege at den er pænest i rød.... måske sort...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
forræder!..... M3 e90... og brug resten af pengene på turbo, kompressor, manifold, osv osv osv!!! 400000 kr senere og så har du 800 hk! og nm der river og flår din gearkasse i smadder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
forræder!..... M3 e90... og brug resten af pengene på turbo' date=' kompressor, manifold, osv osv osv!!! 400000 kr senere og så har du 800 hk! og nm der river og flår din gearkasse i smadder...[/quote'] Er du rask?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites