Don A 10 Anmeld indhold Skrevet March 5, 2009 Hey. Hvis nogen skal til Jylland søndag så kan jeg give et lift. Regner med at køre der over tidlig søndag morgen så jeg er der ved 10tid.. Køre fra svedala til Herning.. Er 90% sikkert jeg skal af sted, men dog med 10% forbehold for at jeg ikke skal. Men nu er der en mulighed hvis nogen skal.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2009 Hestenoget Lyder som noget heste noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2009 Bahh,,. JA.. Kæresten har solgt sin bil der over så skal nok hente hende.. Hun er til noget heste noget i5 dage.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2009 Hey. Hvis nogen skal til Jylland søndag så kan jeg give et lift. Regner med at køre der over tidlig søndag morgen så jeg er der ved 10tid.. Køre fra svedala til Herning.. Er 90% sikkert jeg skal af sted, men dog med 10% forbehold for at jeg ikke skal. Men nu er der en mulighed hvis nogen skal.. Kan anbefale www.gomore.dk hvis du søger efter nogle der kan køre med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2009 HEy. Det gør jeg ikke.. Var kun hvis der var en fra sunddebat der skulle der over. Ellers betyder det ikke noget om der kun er mig.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites