CpX 10 Anmeld indhold Skrevet March 3, 2009 Hej. Der hvor jeg bor, har vi SBC - Desværre har vi set os nødsaget til i styrelsen, at må opsige samarbejdet med dem. Det er simpelthen for ringe. Jeg skal nu finde et andet selskab som kan administrerer foreningen. Nogen som selv sidder i en bestyrelse, som har et selskab hvor det bare kører? På forhånd tak. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Jeg kender desværre ikke et rigtig godt selskab. Jeg ved bare at Cymko skal I ikke skifte over til - dem var vi nød til at skifte ud fordi alt var en kæmpe rodebutik, og deres ansatte sagde op eller blev sygmeldt med stress. Vi skiftede over til SBC.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Er det ikke noget HSB kan klare? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Jeg kender desværre ikke et rigtig godt selskab. Jeg ved bare at Cymko skal I ikke skifte over til - dem var vi nød til at skifte ud fordi alt var en kæmpe rodebutik, og deres ansatte sagde op eller blev sygmeldt med stress. Vi skiftede over til SBC.... Hørt ! Vi har også Cymko - og ikke andet en ballade med dem...er også så småt ved at kigge på andre muligheder... Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2009 Men okay, jeg takker for informationen. Cymko var ikke en vidner, ej heller er SBC i vores forenings øjne. Men det kan da være andre kan drage nytte af informationen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites