Jump to content
CpX

Administrering af forening (Et andet selskab end SBC - Hvilket bruger du?)

Recommended Posts

Hej. Der hvor jeg bor, har vi SBC - Desværre har vi set os nødsaget til i styrelsen, at må opsige samarbejdet med dem. Det er simpelthen for ringe. Jeg skal nu finde et andet selskab som kan administrerer foreningen. Nogen som selv sidder i en bestyrelse, som har et selskab hvor det bare kører? På forhånd tak. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender desværre ikke et rigtig godt selskab. Jeg ved bare at Cymko skal I ikke skifte over til - dem var vi nød til at skifte ud fordi alt var en kæmpe rodebutik, og deres ansatte sagde op eller blev sygmeldt med stress. Vi skiftede over til SBC....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kender desværre ikke et rigtig godt selskab. Jeg ved bare at Cymko skal I ikke skifte over til - dem var vi nød til at skifte ud fordi alt var en kæmpe rodebutik, og deres ansatte sagde op eller blev sygmeldt med stress. Vi skiftede over til SBC....
Hørt ! Vi har også Cymko - og ikke andet en ballade med dem...er også så småt ved at kigge på andre muligheder... Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites