jpc 10 Anmeld indhold Skrevet March 2, 2009 Har en læge i DK jeg har været hos flere gange, men er ikke så tilfreds, så nu vil jeg gerne til en anden (vi er lidt uenige om det nuværende behandlingsforløb) Jeg kan vel nemt bare vælge en anden, formoder jeg? Men vil gerne have nogle erfaringer fra andre, gode som dårlige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 2, 2009 Har en læge i DK jeg har været hos flere gange, men er ikke så tilfreds, så nu vil jeg gerne til en anden (vi er lidt uenige om det nuværende behandlingsforløb) Jeg kan vel nemt bare vælge en anden, formoder jeg? Men vil gerne have nogle erfaringer fra andre, gode som dårlige Hvis du er grænsegænger har du ikke din egen læge, og kan i princippet gå ind til hvilken praktiserende læge som helst at bede om at blive behandlet. Dog er det ikke altid lægerne er enige i denne betragtning....MEN DET ER DEM DER IK FATTER EN SKID!!!! eller med andre ord:) stå på din ret og bed dem evt læse højt fra bagsiden af dit papkort... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2009 Valg af läge Hvem önsker en läge der er blevet påtvunget en? Jeg ville da aldrig väre tryg ved en läge jeg har påtvunget mig rettigheden til at gå hos. Jeg vil dog aldrig komme ud for problemet da jeg bruger min Svenske läge. Men ville aldrig tage en läge der ikke ville have mig, ret eller ikke ret. Hvis du er grænsegænger har du ikke din egen læge, og kan i princippet gå ind til hvilken praktiserende læge som helst at bede om at blive behandlet. Dog er det ikke altid lægerne er enige i denne betragtning....MEN DET ER DEM DER IK FATTER EN SKID!!!! eller med andre ord:) stå på din ret og bed dem evt læse højt fra bagsiden af dit papkort... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2009 Jeg vil dog aldrig komme ud for problemet da jeg bruger min Svenske läge. Men ville aldrig tage en läge der ikke ville have mig' date=' ret eller ikke ret.[/quote'] Nej, men her er jeg ude i at kommunen betaler sygedagpenge fordi det er længerevarende, og så tænkte jeg umiddelbart at det var nemmest for kommunikationen hvis det var den danske læge der skrev attesterne. Har nogen erfaring med det, hvis det er en svensk læge der skal attestere længere fravær? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites