Jump to content
Don A

Andet end Blocket?

Recommended Posts

Jeg villle da gerne sælge dig min, hvis ikke det var fordi jeg smed den lortetelefon langt i helvede ud på en jysk pløjemark for 3 uger siden. Jeg kan varmt anbefale ikke at røre det lort med en ildtang - hvis du forventer det er en telefon. Hvis du forventer en mp3 afspiller, billedfremviser, webbrowser osv. er den sikkert glimrende - det her jeg ikke brug for - men en telefon, det er det satme godt nok ikke. Det var ikke unormalt, at jeg måtte forsøge at ringe op 9 gange (Ja, 9 gange talte vi det til på kontoret) før den kom igennem "opkald mislykket" tre korte dut toner, "netværk optaget" eller lignende dårlige undskyldninger for ikke at ringe op når jeg trykkede på "ring op". Held og lykke med dette fantastiske modefænomen. Jeg skal aldrig nogensinde røre det lort igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var ikke unormalt, at jeg måtte forsøge at ringe op 9 gange (Ja, 9 gange talte vi det til på kontoret) før den kom igennem "opkald mislykket" tre korte dut toner, "netværk optaget" eller lignende dårlige undskyldninger for ikke at ringe op når jeg trykkede på "ring op". Held og lykke med dette fantastiske modefænomen. Jeg skal aldrig nogensinde røre det lort igen.
Netværket optaget har ikke noget med telefonen at gøre men med mobilnettet. Det sker, når der enten er for stor belastning på den mobilsite som man er koblet op på det givende tidspunkt eller på den modtagendes telefons mobilsites position :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nu den er meget fed... Mit valg blev dog HTC magic efter mange positive reviews, og fordi jeg er flitter bruger af googles tjenester. Min første HTC telefon og er yderst tilfreds med den.. Har dog hørt negativt om tidligere modeller....:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skrev jeg i denne tråd for at ikke at lave en ny tråd og spamme forummet til, men altså, jeg er hverken på udkig efter en iPhone eller kender nogen som skal sælge eller noget i den dur. Jeg er bare på udkig efter sider hvor man kan sætte sit habengut til salg. Og ikke nødvendigvis kun iPhones :) Måske skulle jeg alligevel oprette en ny tråd...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uanset hvad' date=' så kommer vi jo nok ikke uden om at der findes et større publikum på DBA's sider end her på debattens køb/salg side :)[/quote']Uden tvivl. Men for sjovs skyld, så prøv at holde øje med hvor hurtigt Google egentlig indekserer indlæg herinde - og det det dermed bliver muligt at søge dén vej. Men ja - DBA er the place to go.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uden tvivl. Men for sjovs skyld' date=' så prøv at holde øje med hvor hurtigt Google egentlig indekserer indlæg herinde - og det det dermed bliver muligt at søge dén vej.[/quote'] Ja det er faktisk interessant hvor højt sund debatten bliver listet på google når ordene DSBFirst, øresund eller øresundsbroen indgår :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites