Junkeren 10 Anmeld indhold Skrevet February 28, 2009 Jeg så lige et par kommunalarbejdere klistre tallene "999" op ved stoppestedet i Annestad. Herligt! Bussen kommer fra og med i morgen til at stoppe 3 gange om morgenen + de fleste afgange om lørdagen på vej mod Kbh. På vej hjem bliver man kastet af ude på rastepladsen. Den nye køreplan er gældende fra på mandag. Et seriøst alternativ til pendlingen. Det er absolut billigere end toget, og så kører bussen noget mere stabilt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2009 Jeg så lige et par kommunalarbejdere klistre tallene "999" op ved stoppestedet i Annestad. Herligt! Bussen kommer fra og med i morgen til at stoppe 3 gange om morgenen + de fleste afgange om lørdagen på vej mod Kbh. På vej hjem bliver man kastet af ude på rastepladsen. Den nye køreplan er gældende fra på mandag. Et seriøst alternativ til pendlingen. Det er absolut billigere end toget, og så kører bussen noget mere stabilt. Ja, det er verdensklasse med den bus lige foran døren :th2: Har benyttet den om morgenen. Hvordan er erfaringerne med turen hjem om eftermiddagen. Kører de til tiden eller er der forsinkelser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2009 Har kun været med en håndfuld gange og har en enkelt gang oplevet en 20 min forsinkelse. Her var der ekstraordinært proppet med danske julehandlende på vej hjem fra Malmö. Ellers har den gået nogenlunde til tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret March 10, 2009 ?? Jo men er der ikke noget med at man først bliver samlet op, på vej mod kbh, inden den kører rundt om mobilia? Altså at bussen på vej fra danmark kører rundt om annestad OG SÅ kører rundt om mobilia for så at køre mod KBH? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mlorup 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2009 Nope, bussen kører til KBH direkte fra Bunkeflostrand, har allerede været omkring Mobilia, når den kommer hertil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites