Jump to content
Krivib

80m2 fliseterasse

Recommended Posts

Hej er der nogle der kan anbefale en brolægger der kan lægge 80kvm 30x30 fliser for mig? hullet er gravet så der skal "bare" fyldes op med makadam og stenmjøl og vibreres og rettes af mvh Kristian
kommer an på hvorhenne du skal ha det lavet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
i min forhave ;) Det er i Oxie jeg skal ha dem lagt
ok det er desvärre for langt väk ... min kammerat har et byggefirma men da der ik er mangel på opgaver for tiden gider han ikke köre helt ind til malmö desvärre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

du kan tjecke med et selskab der heder Attexo (attexo.se). Jeg fik en fornuftig pris på hele jobbet, dvs. både at tage gamle platte op, korrigere underlaget, lægge fiberdug, drenere samt lægge nye platte. Det koster mig 15t svenske for 50m2 (uden stein/platte) men inkl. masse til udfylding/korrigering. Det er så prisen uden papirarbejde. Du finder også en nisse på blocket.se der tilbudte mig at gøre lægge de 50m2 for 7.500 men så skulle alt være forberedt inden. Også det er et papirløst arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Attexo Hej Du skal lige være lidt ops på Attexo, de kan godt lave et godt stykke arbejde, men helt sikkert også det modsatte. Nogle af vores naboer har fået lagt det værste gang flisearbejde, det er lige så dårligt som visse engelske firmaer kan finde på at gøre. Vi har selv været rimeligt heldige, men da vi skulle have rettet lidt af deres arbejde blev formanden helt hysterisk og mente at han tabte penge på os. Det gjorde de helt sikkert ikke. Tjek prisen hos en almindelig havemand contra at du (måske) kan få fradrag fra ROT.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, tak for info. Vi vil nok beholde Attexo da arbejdet skal udføres om ikke længe, men vi vil være på vagt mht på at tjekke det der gøres (om jeg nu kan tjekke det..)

Hej Du skal lige være lidt ops på Attexo, de kan godt lave et godt stykke arbejde, men helt sikkert også det modsatte. Nogle af vores naboer har fået lagt det værste gang flisearbejde, det er lige så dårligt som visse engelske firmaer kan finde på at gøre. Vi har selv været rimeligt heldige, men da vi skulle have rettet lidt af deres arbejde blev formanden helt hysterisk og mente at han tabte penge på os. Det gjorde de helt sikkert ikke. Tjek prisen hos en almindelig havemand contra at du (måske) kan få fradrag fra ROT.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Blot for at følge op: Attexo har afsluttet jobbet til aftalt pris og vi er meget godt fornøjde med resultatet. Det kan selvsagt være at vi ikke er lige så analt optaget af detaljer som andre, men vi har intet negativt at rapportere om deres indsats hos os.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jeg er igang med at få gravet min have ud og fået lagt nye fliser af Attexo, jeg vil varmt anbefale at i separere prisen i ren arbejdskraft og materiale ellers bliver det noget rigtigt bøvl :) Hilsen Aron

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik lagt sten af naboen...det kostede 4 kasser øl+ plattor fra st.Eriks som jeg fik til en super pris på gennem en kompis der jobber derude...nu mangler jeg kun 3-4 kvm terrasse til grillerne i baghaven så har vi ligeså meget terrasse udenfor som vi har plads indenfor ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...