APGraph 10 Anmeld indhold Skrevet February 28, 2009 Hey Er intrasseret i om der er stemning for at komme ud på køre lidt Go-Kart i 1 time eller 2, dagen og stedet kan vi altid finde ud af. Nogle der har prøvet sturup eller roskilde? mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Jeg kunne godt være frisk. Har ikke prøvet nogle af de nævnte. Kun de der 'Polteraben-steder' omkring københavn :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Hey Er intrasseret i om der er stemning for at komme ud på køre lidt Go-Kart i 1 time eller 2, dagen og stedet kan vi altid finde ud af. Nogle der har prøvet sturup eller roskilde? mvh A Hvorfor ikke Lockard ? Skandinaviens længste bane, cirka 1300meter. (at det så ikke er skandinaviens bedste er så en anden sag) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Hey Stedet er ligemeget, bare det ik er en hal hvor banen er lavet af dæk. Jeg nævnte bare sturup og roskilde da jeg kan se de er lavet som "rigtige" baner. Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 roskile er oki at køre på... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Hvorfor ikke Lockard ? Skandinaviens længste bane' date=' cirka 1300meter. (at det så ikke er skandinaviens bedste er så en anden sag)[/quote'] Roskilde er en kanon bane, men giver Palle ret Lockard er jo noget tættere på ganske ok. Kunne også godt tænke mig at præve Sturup. Med andre ord, jeg er helt sikkert frisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Hvordan skal temperaturen være når man køre udendørs? er det for koldt på denne årstid? mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Hvordan skal temperaturen være når man køre udendørs? er det for koldt på denne årstid? mvh A Man skal nok lige vente en måneds tid. Men, så er der jo også tid til at planlægge det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Jeg er også frisk!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
malou 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 os mig Hej jeg er også frisk.... og vejret er lige meget man får hurtigt varmen bare det er tørt.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
malmø 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Hej Er der et gokart bane her i malmø området? Hvad er prisen for halvtime? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Jeg har kørt sådan nogen Le Man serie løb (ca. 8 løb pr. sæson) på roskilde de seneste 3 år, og det er en rigtig god bane, med tænkende mennesker som banevagter (Man kan ikke just sige det samme for Ballerup indendørs). Jeg er frisk, men dog først når man er nogenlunde sikker på at det ikke er regnvejr på dagen. Jeg har kørt 2 gange i regnvejr på Roskilde, og det er ganske enkelt skræmmende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Jeg er også med, men har aldrig kørt på en udendørs bane :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Er helt sikkert interesseret, men det kommer lidt an på prisen... og kun hvis det bliver herovre, ikke i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Jeg er også med' date=' men har aldrig kørt på en udendørs bane :([/quote'] Så har du noget at glæde dig til.. Det etr 500000 gange feder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Kan man ikke køre gocard i Sturup mere? jeg kan ikke finde hjemmesiden:confused: Der er ude i Oxie på http://www.lockarpsgokart.se/ har været ude og kikke en enkelt gang og det ser fedt ud! PS her kan man også se priser! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Sturup Uden at jeg er helt sikker tror jeg det ikke. Körer forbi om morgenen hvis der problemer med trafikken på E65. Og jeg har ikke hört nogen körer hele sidste efterår. Kan man ikke køre gocard i Sturup mere? jeg kan ikke finde hjemmesiden:confused: Der er ude i Oxie på http://www.lockarpsgokart.se/ har været ude og kikke en enkelt gang og det ser fedt ud! PS her kan man også se priser! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2009 Kan man ikke køre gocard i Sturup mere? jeg kan ikke finde hjemmesiden:confused: Der er ude i Oxie på http://www.lockarpsgokart.se/ har været ude og kikke en enkelt gang og det ser fedt ud! PS her kan man også se priser! Prøvede banen i sommers via det drop in de reklamerer med, og det var faktisk meget godt - banen i sig selv giver gode muligheder for sjov kørsel og gode dueller. Omklædning mv. er dog langt fra Roskilde, men det er prisen også... ;) Kunne sagtens være frisk når jeg kender dato mv. kan sikkert også finde lidt ekstra hvis der viser sig stemning for et Le Mans eller lign. Svar til go kart i malmø: Ja, der er(2-3 stk.) baner hvor man kan lave drop in til 100-120 sek pr kørselsinterval. Denne her er af beton, hvilket gør det glat, men er sjov nok http://www.gokartcity.se/pages/information Har ikke prøvet denne: http://www.racehouse.se/169-valkommen.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2009 http://www.lockarpsgokart.se/ ser sku fint ud også ligger det tæt på malmø, det må prøves, Jeg finder lige et par datoer en gang i april så kan vi se om de passer. mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2009 Hey igen Så kaster vi lige en dato op: 4. el. 5. April (Lør el. Søn) Sted: Lockarps Tid: 16:00 Varighed ca. 1/2-1 time Pris: kendes ikke endnu Jeg har ikke talt med stedet om der er plads eller noget, men det finder vi ud af. Jeg er mest til Lørdag d. 4, Så kan vi altid tage hjem til os bagefter og få et par øller. Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Jeg kan begge dage, og en turneringspris på 500 sek er ikke afskrækkende. Laver du det som et arrangement med tilmelding? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ der er jeg i Horsens! Så det kan jeg ikke! men kommer der en anden dag er jeg helt frisk igen! :( :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Hehe NNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ da er vi sikkert i LaLandia øv øv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 At dømme ud fra tilmeldingerne ( kun 1 ja og 2 nej) så tror jeg vi må finde en anden dag, jeg tror bare jeg kigger på banen til en drop in tid og gir' den gassss. mvh A Jeg kan begge dage, og en turneringspris på 500 sek er ikke afskrækkende. Laver du det som et arrangement med tilmelding? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2009 ahh surt. Så først denne post nu, men er ellers frisk hvornår det skal være, både til noget mere langvarigt, eller bare en gang drop-in. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites