Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet February 28, 2009 Har lige været nede og stå på skøjter, og det er faktisk ret sjovt :) ville derfor høre om der var nogle der havde lyst til at tage med på næste lørdag ? Så kan vi mødes dernede kl. 11.00 http://www.kockumfritid.se/motion/index.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Kan desværre ikke den dag. Men ved du om de sliber skøjter dernede? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Kan desværre ikke den dag. Men ved du om de sliber skøjter dernede? Det gør de for 40 kr, man kan også leje skøjter derinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Hej Jeg har lige været i Rosengården og i Kristensberg for at stå på skøjter idag men der var lukket! ;( Men hvad er prisen for at komme ind og leje skøjter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Hej Jeg har lige været i Rosengården og i Kristensberg for at stå på skøjter idag men der var lukket! ;( Men hvad er prisen for at komme ind og leje skøjter? Det koster 30 kr at komme ind for voksne og 16 for børn og 40 kr at leje. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Jeg er frisk! Det er helt vildt billigt på Kockums fritid. Tror at det er fordi at kommunen giver tilskud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 ja og det er super forhold syntes jeg :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites