Jump to content
Sune

Godt at danskere i Skåne ikke har stemmeret

Recommended Posts

Den politiske tænker og åndelige vejleder for MC-manden og Lolliken Ståle Solbakken analyserer dagens politiske klima: "Det er, fordi vi er bange for ting, vi ikke kender godt nok, men som vi sandsynligvis kunne drage rigtig god nytte af, hvis vi ville udvikle os selv som mennesker." Det er... fascinerende, at der findes mennesker, der synes, den slags er meningsfuldt.
Stop du bare dit pis, min ven... Bare fordi jeg ikke deler din skepsis for EU så kalder jeg heller ikke Stalin, Hitler eller andre tåber for din vejleder... Selvom de har samme mening ! (altså, ikke om EU men hvorledes man "beskytter" egne interesser)... Så spar mig lige for det fis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare fordi jeg ikke deler din skepsis for EU så kalder jeg heller ikke Stalin' date=' Hitler eller andre tåber for din vejleder... Selvom de har samme mening ! (altså, ikke om EU men hvorledes man "beskytter" egne interesser)...[/quote'] Jeg kan ikke rigtig følge dig der, men tak fordi du ikke kalder Hitler min vejleder. Men du synes Solbakken siger noget klogt - jeg synes han er dum at høre på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan ikke rigtig følge dig der' date=' men tak fordi du ikke kalder Hitler min vejleder. Men du synes Solbakken siger noget klogt - jeg synes han er dum at høre på.[/quote'] Jeg bryder mig bare ikke om den belærende og nedladende tone du skriver det i. Du aner ikke hvor jeg står politisk (udover at jeg ikke bryder mig om DF (specielt ikke efter Louise Frevert er gået ud af partiet, nu er der kun Søren Krarup til at levere underholdningen)) og du behøver ikke spille bedrevidende med din bemærkning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg stemmer nu ikke på DF - det er jo bare socialdemokratiet classic' date=
Enig, hvilket sikkert også skyldes deres tilgang.
Det er... fascinerende' date=' at der findes mennesker, der synes, den slags er meningsfuldt.[/quote'] Ja verden er fuld af syge mennesker ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Regeringens skatteudspil rammer socialt skævt og bliver svær at sælge til dem i Danmark, der ikke tjener så meget. Derudover er det brede forlig allerede faldet til jorden med S og SF's exit. Under alle omstændigheder er det næsten utænkeligt at denne reform vil holde i de næste 20 år, som det oprindeligt var tænkt... I det store hele synes jeg ikke DF rykker så meget. Den største mærkesag er at topskattegrænsen skal flyttes men at satsen ikke skal sættes ned, hvilket gør reformen mere spiselig for de fattigste. Ellers er det småting de bringer til torvs, såsom deres plan om en pulje på 2 milliarder til boligejernes forbedringer af deres ejendom. De store linjer er allerede trukket op af V og K - Og iøvrigt, lad dog boligejerne selv betale... De får jo trods alt hele gevinsten ved salg. Mon ikke om Regeringen sammen med DF forhandler de sidste brikker på plads på søndag og præsenterer forliget på mandag? Liberal Alliance får nok lov til at side med ved bordet, hvis de ikke kræver noget til gengæld :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved nu ikke om det der med stemmeret er rigtigt - har du boet her i skåne i 30 inden valg kan du stemme lokalt - og så ville det vel være SD . jeg foretrækker selv noget andet ! Jeg vil da gerne ind i regionen og være med til at danskere her kan stemme til folketinget - om det gir mening for nogen ! Selv stiller jeg op for et også anderledes parti Piratpartiet kom ud og stem. hilsen Hans Donnerborg Piratpartiet nr 15 i regionen den blå seddel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites